Beoordeeld op 3 augustus 2020

Ons verblijf heeft alle verwachtingen overtroffen. Dit is een hostel met de luxe van een hotel. Personeel is super vriendelijk,behulpzaam en gastvrij. Alle ruimtes,inclusief de kamers, zien er netjes, schoon en heel sfeervol uit. Er is genoeg te doen voor de kinderen,bij het hostel en de directe omgeving (3 en 6 jr). Alle avonden in het hostel gegeten, kwaliteit van het eten erg goed en gevarieerd aanbod. Gezellig cafégedeelte binnen en buiten, fijn terras aan het water waar het ook in de vroege avond nog heerlijk vertoeven is :)
Bedankt!

Beoordeeld op 17 juli 2020

We hebben erg genoten van de gezellige sfeer, de mooie ligging. Het personeel was lief, geduldig en vooral zeer behulpzaam.
De kamers waren schoon, effectief ingericht.
Heerlijk terras. Het eten was eenvoudig maar prima.

Beoordeeld op 15 juli 2020

De eerste keer dat we in een hostel overnachtten. Heel positief ervaren, gezinskamer comfortabel en proper, uitgebreid ontbijt. Volledig vernieuwd en mooi. We dachten dat dit veel meer basic ging zijn, maar positief verrast. We komen terug.

Beoordeeld op 17 maart 2020

Wat een fantastisch verblijf in het mooie design Wikkelhouse. Met uitzicht op het water is het in het zeer knus ingerichte huisje uitstekend vertoeven. De bedden zijn super comfortabel en de aanwezigheid van een Nespresso apparaatje en kleine ingerichte kitchenette met koelkastje is heel fijn!
In het aangrenzende hostel wordt een goed ontbijt geserveerd. In de sfeervolle bar kun je 's avonds terecht voor een drankje.
In het Wikkelhouse ga je echt even terug naar de natuur. We gingen slapen met het geluid van een uil en werden in de ochtend gewekt door het geluid van een tikkende specht! Hier zou ik wel vaker wakker willen worden!

Kamertip: Wikkelhouse!
Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 15 maart 2020

Lekker ontbijt met keuze uit diverse gezonde producten.
Het buffet diner was gevarieerd en met verschillende groentes.
Gezellige lounge en bar met vele verschillende keuzes
Mooi gelegen aan de rand van de Biesbosch.

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken