Beoordeeld op 15 maart 2020

Lekker ontbijt met keuze uit diverse gezonde producten.
Het buffet diner was gevarieerd en met verschillende groentes.
Gezellige lounge en bar met vele verschillende keuzes
Mooi gelegen aan de rand van de Biesbosch.

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 maart 2020

Afgelopen donderdag en vrijdagnacht hebben we met ons gezin 4 personen verbleven in Stay Okay Dordrecht. De kamer was prima, schoon en sober. maar goed genoeg. Maar wat vooral heerlijk was, was de bar met daaromheen allemaal banken en lekkere stoelen met uitzicht op de Biesbosch. Hier kon je heerlijk borrelen en uitrusten na een natte en koude fietstocht. de houtkachel mocht je zelf vullen, lekker warm en gezellig. Een goede leesmap en veel spelletjes om te doen met de kinderen. 's nachts was het stil en 's ochtends kon je ontbijten tot 1030, uitslapen dus. Personeel was heel vriendelijk en had goede tips voor Biesbosch en Dordrecht. Kortom prima allemaal.

Kamertip: Graag haakjes maken om kleren aan te hangen.
Beoordeeld op 22 februari 2020

Top, uitstekend...prachtige kamer, prima eten, drankje bar, parkeer plaatsen...relax....gastvrij, welkom gevoel..natuur gebied, rust, Nederland op haar mooist...centrale ligging...goed bereikbaar...
veilig gevoel...

Kamertip: verlichting opzich, donkere kamer..mis bureau, en stoel...ipv. krukje....
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 februari 2020 via mobiele applicatie

Hele dag ziek op bed gelegen. Toen ik laat op de avond dan eindelijk trek kreeg was men bereid wat te eten voor me te maken. Dat heeft mijn leven gered Voor de rest een prima kamer en mooie omgeving.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 februari 2020

Samen met onze twee jonge kinderen hebben wij een nachtje geslapen in Stayokay Dordrecht. Het was leuk om zo dichtbij het Biesbosch centrum te zitten. Ook leuk te combineren met de stad Dordrecht. Wij hadden gedacht dat de locatie nog meer in het zou liggen, maar het is wel handig dat de locatie goed bereikbaar is met de auto.

Datum van verblijf: januari 2020