“Onaardig ontvangst”
Beoordeling van Kek

Kek
Geclassificeerd als nr. 1 van 15 Koffie en thee in Delft
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Origineel en gezellig. Heerlijke koffie en lekkere ontbijtjes & lunch. En dat alles omgeven door bijzondere en originele cadeau’s en hebbedingetjes. Kek, uniek in Delft. En… altijd weer anders. Tot straks.
1 oktober 2020 beoordeeld

Wij werden bij binnenkomst erg onaardig ontvangen. Eten is natuurlijk prima in een plek als deze, maar klantvriendelijkheid en sfeer zijn misschien nog wel belangrijker. Jammer, wij komen niet meer als we in Delft zijn.

Datum van bezoek: oktober 2020

12 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlujk geluncht , geen standaard lunchkaart, ik ging voor broodje tempeh en dat was een goede keus. Smaakvol en royaal belegd. Als toetje een zoute caramel latte. We zaten voorin in de zaak met voldoende afstand van elkaar. Ze werken met tijdsloten als je reserveert. Netjes gedaan. Vriendelijke vrolijke meiden in de bediening

Datum van bezoek: september 2020
12 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ziet er erg gezellig uit. Heerlijk uitziende taartjes en ze zijn ook lekker. Taart was prima, maar jammer dat we lauwe koffie kregen....misschien volgende keer een lunch proberen.

Datum van bezoek: maart 2020
4 maart 2020 beoordeeld

Top voor ontbijt of lunch. Met liefde ingericht.

Het is wel vaak vol, probeef dan ook eens de lunchbar ernaast. Deze heeft ook heerlijke lunchgerechten. Lijkt iets minder populair, maar zeker net zo goed.

Datum van bezoek: februari 2020
1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Check de foto’s. Heerlijk ontbeten in dit super gezellige hippe tentje. De lunchgerechten, gebakjes en sapjes zagen er ook aantrekkelijk uit. Helaas zat ik vol na deze warme appel crumble met Griekse yoghurt. Het is er wel druk, dus een plekje is niet gegarandeerd maar de moeite waard om te proberen!

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Kek bekeken, bekeken ook

In Kek geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.