Beoordeeld op 7 maart 2020

Mooie ruime kamer (suite) met ruime douche en een riante sauna.
Ontbijt niet bijzonder maar prima voor een goed ontbijt en niet te duur.
Personeel is vriendelijk en netjes. Continue werd het ontbijt door het personeel gecontroleerd en bijgehouden.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 24 februari 2020

Mooi hotel, prima kamer met gezellig zitje. Wel vonden we de temperatuur 's nachts wat aan de hoge kant (niet te beïnvloeden) en het ontbijt (kwaliteit brood en croissants) een klein beetje tegenvallen voor een 4-sterren hotel.

Kamertip: Wij vermoeden dat je in dit hotel niet snel een verkeerde kamer hebt.
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 11 februari 2020

We verbleven in een heel ruime kamer met een groot en comfortabel bed, een prima badkamer met bad, en een enorm hoog plafond. Hotel was erg goed verzorgd en ligt op een rustige plek in het centrum. We sliepen in de kamer direct aan de ontbijtzaal, grenzend aan de straat - dat was het enige waardoor we wat geluid hoorden 's morgens. We zouden zeker terugkeren!

Kamertip: Studio op de begane grond heeft een mooi hoog plafond
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 29 januari 2020 via mobiele applicatie

We hadden een fijne kamer in dit hotel. Midden in het centrum. Een aanrader! Mooie, ruime kamer. Ruime badkamer, geen douche maar bad. Minpuntje. Lekker ontbijt. Vriendelijke bediening. Zoals ik al zei: een aanrader om Delft te bezoeken. Leuke stadswandeling, museum Prinsenhof en de fabriek van Delft Blauw zijn aanraders!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 8 januari 2020

Wij verbleven recent meerdere keren in dit gemoedelijke centraal gelegen hotel.
Mooie, royale kamers met een fijne badkamer en een Nespresso koffiemachine. Bedden slapen prima, voldoende ruimte om kleding op te hangen en koffers of tassen weg te zetten. Snelle internetverbinding.
Medewerkers bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Kamers aan de voorzijde met zicht op de gracht, achterzijde kijkt uit op hotel terras.
Datum van verblijf: januari 2020