Beoordeeld op 1 maart 2020

Gezellig, schoon en prima hotel. Vriendelijk personeel en goed ontbijt, lekkere koffie.
Prijs kwaliteit goed. Mooi oud pand en oude centrum om de hoek.
Kamer was schoon, badkamer ook. Goede bedden.
Minpunt : geen lift.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 30 november 2019

Wat n slechte ervaring . We werden naar n dependance gestuurd. Daar aangekomen was ervan alles mis . Vieze kamer, gevaarlijke elektriciteitsvoorziening , geen nooduitgang . Ramen zaten op slot . Verwarming in de badkamer was voor de sier , niet aangesloten. Slecht ontbijt . Er lag n condoom in de lade .misschien eens inspectie uitvoeren .

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Lastminute geboekt aangezien we besloten nachtje in delft te blijven. Bij zoeken op prijs en locatie kwam dit hotel naar boven. Voor 99€ inclusief ontbijt een kamer geboekt. Achteraf dure kamer omdat gem. €80 is. Bij aankomst bleek onze kamer in een ander gebouw. Meer richting het centrum. We schrokken eerst, maar de receptioniste gaf aan dat dit echt een mooie en goede kamer was. Onbewust had ik een studio geboekt. Ruime kamer met keuken en terras. Geweldige ruimte zie foto. Echter bank was doorgezakt zie foto. Terras kan een likje verf gebruiken. Rustige kamer zeker zo in het centrum. Prima badkamer. Vriendelijk personeel. Ontbijt standaard niet bijzonder. Op zaterdag maar tot 9:30 wel vroeg... Kamer mag aandacht krijgen.. zeker voor de prijs die wij betaald hebben. Lijkt of het hotel al tijdje draaiend gehouden wordt en mag weer even puntjes op de i gezet worden. Onwijs veel potentie in! Zou als ik weet dat ze wat aandachtspunten zouden aanpakken zeker terugkomen! Zou wel vermelden dat niet alle kamers zich in het pand bevinden. Is trouwens niet geschikt voor rolstoel of mensen slecht ter been.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 3 juni 2019 via mobiele applicatie

Een betaalbaar hotel op een prima plek. Wij zaten op de bovenste verdieping, smalle traptredes maar dat is de charme van een hotel in een mooi oud pand. Het gemis van een airco in een bloedheet weekend op de bovenste verdieping werd ruimschoots goedgemaakt door het tegen elkaar open zetten van de ramen. Niks mis mee dus. Prima badkamer, alles was netjes, schoon en prima voor elkaar. Het ontbijt hebben ze goed voor elkaar met genoeg variatie en de vriendelijke ontvangst door de zorgzame eigenaar( dat weet ik trouwens niet of het de eigenaar was) maakte het geheel tot een fijn en gastvrij verblijf.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 1 mei 2019

Leuk hotel. Wel wat krap allemaal, maar heerlijk geslapen en een goed ontbijt gehad! Gelukkig zaten we in het hotel zelf en niet op een locatie in de buurt. Dat is wel zo makkelijk. Dan hoef je niet de deur uit voor het ontbijt..

Kamertip: In het htoel zelf!
Datum van verblijf: februari 2019