“Bier en Lunch”
Beoordeling van Delfts Brouwhuis

Delfts Brouwhuis
Geclassificeerd als nr. 78 van 246 Restaurants in Delft
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig pand op een leuke locatie, heerlijk biertje geproefd en genoten hebben wij van de lunch. Heerlijk! Top bediening, zeer attent en belangstellend. Echt een bezoek waard

Datum van bezoek: maart 2020

6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere ‘eigen’ biertjes, leuke borrelhapjes maar een beperkte keuze qua diner. Wel een geweldig interieur!

Datum van bezoek: februari 2020
2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een fles Grüner Veltliner huiswijn gedronken het lunchgerecht met braadworst en de vegetarische borrelplank gekozen. Het eten was uitmuntend evenals de bediening. Het interieur is mooi. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
31 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk concept, bijzondere biertjes. Heerlijke hapjes en plankjes voor erbij en er wordt veel georganiseerd. Ga zeker ook even in de kelder kijken het is een prachtig gebouw.

Datum van bezoek: december 2019
9 december 2019 beoordeeld

Op een zondagmiddag hier geweest. We waren de eerst voor zover ik kon zien. Toch maar aan de bieren van de kroeg in de vorm van een flight. 5 bieren proeven. Er zaten lekkere bij maar ook wat mindere. De bediening was vriendelijk als verliep de uitleg over de bieren een beetje zenuwachtig.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Delfts Brouwhuis bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Delfts Brouwhuis geweest? Deel je ervaringen!