“nieuwsgierig”

ma 25/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 99 van 245 Restaurants in Delft
15 maart 2020 beoordeeld

de naam van het restaurant... we waren benieuwd. Wat een leuke plek! Ontzettend vriendelijke mensen, leuk, mooi en warm kader. We zijn een mooie, lekkere, aangename ervaring rijker! TOP!

Datum van bezoek: maart 2020

1 oktober 2019 beoordeeld

Dit is een klein restaurant en delicatessenwinkel, waar je gerechten koop gemaakt door de eigenaar van de zaak. De keuken staat midden in het kleine restaurant en je kan zien dat alles ter plaatse van verse ingredienten gemaakt wordt. Het is een rustige zaak met niet meer dan 16 zitplaatsen en met hele leuke rustieke details. Toen wij er waren werden we door de eigenaar met veel zorg bediend.

Het eten is heerlijk en authentiek, met worst, pate en andere verrrassende ,traditionele gerechten; niet gezien of er ook vegetarische gerechten op het menu stonden. de worsten zijn in eigen huis gemaakt, en je kan er zelfs cursussen doen in het maken van worst.

Dat hebben wij niet gedaan; wij hebben er gewoon lekker gegeten. Een plankje met royale porties van verschillende soorten pate en terrine als voorgerecht. De hhofdmaaltijd was eendenborst en eendeworst, en een varkenskarbonade. Alles perfect klaargemaakt, en mooi geserveerd. En alles voor een zeer redelijke prijs.

We kwamen per toeval in dit restaurant terecht, omdat het nieuwe restaurant verderop in de straat compleet vol zat. Nou dat was een leuke verassing. We komen zeker terug.

Datum van bezoek: september 2019
13 augustus 2019 beoordeeld

Wat fijn dat er nog zaken bestaan waar je op een vriendelijke en gastvrije manier geholpen wordt! Het warme borrelplankje was erg lekker en de wijn erbij was verrassend goed.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Als je worst lust ben je op het goede adres wel 50 soorten worst kun je proeven en je kan ook nog lekker in het restaurant zitten.

Datum van bezoek: juli 2019
23 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijke gerechtjes, erg mooie wijnen, leuke bediening, informele sfeer. Kortom een aanrader!!!!!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Of Je Worst Lust bekeken, bekeken ook

In Of Je Worst Lust geweest? Deel je ervaringen!