Beoordeeld op 10 maart 2020

Alles was netjes geregeld. De kamer was ruim, netjes en ook schoon. Het ontbijt was verder prima. Ik werd door het personeel erg vriendelijk geholpen omdat ik wat vragen had over de parkeergelegenheid. Dat was voor mij onduidelijk (tussen 17-9 is het dus gratis op terrein). Verder een fijn verblijf gehad en ook ben je binnen 5/10 min in het centrum van Delft!

Datum van verblijf: maart 2020
Janine C, Marketing van Hampshire Hotel - Delft Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Beste Irene,

Hartelijk dank voor uw review op Tripadvisor.
Wat fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad. We geven uw complimenten door aan ons team.
Graag tot ziens in het mooie Delft!

Janine C

Beoordeeld op 7 maart 2020

het is een leuk hotel met muziek als thema wat mooi is . Wij waren op verdiep 7 wat een mooi zicht
heeft maar de ramen sloten niet zo goed en er was veel wind dus dat was een beetje storend.
Het ontbijt mocht wat verzorgder zijn, wat meer keuze aan brood, rode vruchten waren uit diepvries en een roereitje en zacht gekookt eitje ipv hard zou beter zijn.

Datum van verblijf: februari 2020
Janine C, Marketing van Hampshire Hotel - Delft Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review over ons hotel. Wat fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad . We bespreken uw tips met ons team. Graag tot ziens in het mooie Delft.

Janine H

Beoordeeld op 2 maart 2020

Goed hotel, waar wij wel zeer verbaasd over waren was dat wij bij een beetje vroege aankomst de dame aan de receptie bij inchecken direct zei:, u mag nu al uw kamer in regen een vergoeding van 10 euro. Zoiets pas in mijn optiek totaal niet bij dit hotel.

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback op Tripadvisor.
We zijn altijd heel coulant wat betreft gasten die eerder aankomen. Als de geboekte kamer gereed is, mag u hier gewoon al gebruik van maken. Het kan kloppen dat uw misschien om een extra vergoeding is gevraagd als uw geboekte kamer nog niet gereed was, maar wel een luxere kamer. Misschien dat dit niet helemaal correct is overgekomen. Dit bespreken we met ons team en proberen we te verbeteren.
Graag tot ziens in het mooie Delft!

JanineC

Beoordeeld op 27 februari 2020

Een hotel met een correcte prijs-kwaliteit verhouding: geen uitzonderlijke luxe, maar de meeste zaken zijn prima in orde. De kamer is voldoende ruim zonder overdreven groot te zijn. Wij hadden een mooi uitzicht over de torens van Delft. De badkamer was schoon en ook voldoende ruim. Spijtig was het aanbod van producten zeer miniem, zelfs geen bekertje voor het tandenpoetsen. Het ontbijt biedt een ruime keuze van producten die je bij een ontbijt kan verwachten. We vonden wel geen broodrooster, maar het aanbod broodjes, beleg, (vers) fruit, ... heeft ons telkens een smakelijk ontbijt bezorgd. Over het personeel niets dan lof: zeer vriendelijk en gedienstig om problemen op te lossen. Een nadeel is dat er geen parkeermogelijkheid is en dat de kosten in de zeer nabij gelegen publieke garage na enkele dagen wel oplopen. Jammer dat er geen gunsttarief is voor de hotelgasten.De locatie is dan weer wel zeer interessant. Na enkele minuutjes sta je in het historisch cantrum van de stad. Alles bij elkaar, hebben we een aangenaam verblijf gehad in dit hotel.

Kamertip: Kamers aan de stadszijde hebben een mooi uitzicht.
Datum van verblijf: februari 2020
Janine Camijn, Marketing van Hampshire Hotel - Delft Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Beste mevrouw,

Janine H

Beoordeeld op 25 februari 2020

weekend gezellig weg, ideaal hotel kort bij het centrum van Delft wij hadden een room upgrade gedaan en hadden de grootste en de meest luxe kamer.
het verblijf is ons zeer goed bevallen,en voor herhaling vatbaar.

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review op Tripadvisor.
Wat fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad.
Graag tot ziens in het mooie Delft.

Team Hampshire Hotel- Delft Centre