“Heerlijk engels ontbijtje ”

Bij Best. Breakfast, Lunch & Coffee
Geclassificeerd als nr. 45 van 249 Restaurants in Delft
Beschrijving: Lunchroom Bij Best is een 'all day dining & meeting concept' waar voornamelijk 'grilled sandwiches any style' worden geserveerd. Maar Bij Best is het niet alleen genieten van verrassende sandwiches, je kunt bij ons ook terecht voor internationale ontbijtjes, streetfood gerechten, high bites, salades en heerlijke sappen. Als het om voeding gaat raken we tegenwoordig snel verdwaald in een doolhof. Trends, hypes en adviezen omtrent gezonde voeding buitelen over elkaar heen en volgen elkaar in snel tempo op; we zoeken een 'quick fix'. En in dat doolhof hebben wij een duidelijke visie. Samen met het team simpelweg zorgen voor gevarieerde, lekkere en gezonde gerechten waarbij de schijf van vijf van het Voedingscentrum het uitgangspunt is. Bij Best zorgen wij ervoor dat je als klant een keuze hebt uit gerechten die op eerlijke en verantwoorde wijze zijn samengesteld. Bij ons hoef je niet na te denken over goed en fout, want dat doen wij.
10 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontzettend leuke zaak is dit.
Alles klopt vriendelijke bediening, leuke sfeer en niet onbelangrijk heerlijk ontbijt op.
Echt een aanrader en we komen zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2020

14 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gebruncht op de terras boot, één van mijn favoriete plekken in Delft! Bediening is altijd vriendelijk en als er iets fout gaat wordt dat gelijk heel goed opgelost!!

Datum van bezoek: juni 2020
BijBestD, Eigenaar van Bij Best. Breakfast, Lunch & Coffee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2020

Recht naar ons hart
Dank jewel voor je positieve beoordeling

We blijven ons best doen om één van je favoriete plekjes te zijn

3 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een topzaak om een lekker broodje te halen. Het broodje kip in het bakkie is zeker een aanrader. Op de boot die voor dit restaurant ligt kun je genieten van het centrum van Delft. Verder hebben ze leuk personeel

Datum van bezoek: juni 2020
BijBestD, Eigenaar van Bij Best. Breakfast, Lunch & Coffee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2020

Zo’n leuke reactie ! Het is werkelijk waar een feest om jullie allemaal weer te zien

We hopen je weer te mogen begroeten op onze terrasboot of gezellig binnen (wanneer het weer niet terrasboot-waardig is) ☺️

23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Er 2x gegeten
Ontbijt Continental
Erg lekker en zeker voldoende
Ook geluncht
Ook lekker
Leuke moderne urban inrichting

Datum van bezoek: februari 2020
BijBestD, Eigenaar van Bij Best. Breakfast, Lunch & Coffee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Dank jewel voor je prachtige beoordeling

25 januari 2020 beoordeeld

Bij Best is zo'n leuk inmiddels door velen ontdekte plek voor (all day) breakfast, lunch of een heerlijke kop koffie. Vriendelijk en gastvrije service.

Datum van bezoek: januari 2020

Dank jewel voor het delen van je ervaring !

Reizigers die Bij Best. Breakfast, Lunch & Coffee bekeken, bekeken ook

In Bij Best. Breakfast, Lunch & Coffee geweest? Deel je ervaringen!