“Een warm welkom en heerlijk eten.”
Beoordeling van Jackie O’ by Rhodos

Jackie O’ by Rhodos
Bestel online
OF
Een tafel reserveren
ma 25/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 95 van 245 Restaurants in Delft
Beschrijving: Ontdek Jackie O’ ,een bijzonder 3-gangen keuzemenu voor een vaste prijs van €14.95 ! Stel zelf je menu samen met keuze uit vlees, vis en vegetarische gerechten.
16 maart 2020 beoordeeld

In hartje Delft wordt je warm welkom geheten door het personeel.
Wij hebben gebruik gemaakt van het “menu Rhodos”. Dat kost € 18,95 en geeft je de keuze uit een voor-, hoofd- en nagerecht. Een ruime keuze dus voor elk wat wils. Er was geen haast om de klanten na het eten de zaak uit te jagen. Alle tijd voor het drankje van de zaak en een praatje met de mensen van de bediening.
Wij hebben heerlijk gegeten en komen graag terug.

Datum van bezoek: maart 2020

4 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrijheid staat hoog in het vaandel.
Prijs en kwaliteit in goede verhouding.
Zeer vriendelijke bediening beide keren dat we geweest zijn.

Datum van bezoek: maart 2020

Goede sfeer en bediening
Erg lekker

Datum van bezoek: februari 2020
13 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Er was niets wat goed was. Slechte bediening. Taai voorgerecht en hoofdgerecht was bedorven .
Wat een waardeloze tent.

Datum van bezoek: november 2019
TheoN241, Eigenaar van Jackie O’ by Rhodos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2020

Geachte Holtkamp beste Ronald,

Zelden is voorgekomen dat een voormalige eigenaar van een Grieks restaurant uit dezelfde stad met zeer ernstige beschuldigingen als hierboven beschreven woord publiceert. Afgelopen juli heeft u op verschillende sites ons negatief beoordeeld. De strategie om 7 maanden later met de pijl uit de boog te schieten vinden we erg jammer.

Met vriendelijke groet
T.Ntafopoulos

27 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Grieks restaurant voor een diner voor negen personen wij waren er nog niet eerder geweest het was heel gezellig met vriendelijk personeel en heerlijk eten en drinken. Wij konden kiezen wat we wilde eten er was van alles echt heel goed. En niet te vergeten zeker ook het drinken van bier wijn fris tot overheerlijke koffie en ijs toe. Een fijne avond met de complimenten voor de kok geweldig.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Jackie O’ by Rhodos bekeken, bekeken ook

In Jackie O’ by Rhodos geweest? Deel je ervaringen!