“Hier eten is een feestje!”
Beoordeling van Le Barrage

Le Barrage
Geclassificeerd als nr. 2 van 12 Restaurants in Alblasserdam
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier eten is een feestje! Gezellige plek met vriendelijke en kundige bediening. Heerlijk gegeten, smaakmakers als voorgerecht, heerlijke chateau briand en voortreffelijk toetje.
Lekkere wijnen erbij en je avondje gezellig tafelen is compleet.

Datum van bezoek: maart 2020
ChaimUveroBezemer, General Manager van Le Barrage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2020

Beste Laura V,

Wat gigantisch fijn dat er zo is genoten van de avond bij Le Barrage. De rode draad van shared dining is zichtbaar in wat er besteld is en waarvoor wij staan. We hopen met ons hele hart dat de Corona crisis snel voorbij is en we onze lieve gasten weer snel, op deze manier, kunnen ontvangen.

3 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op referenties van andere een bezoek gebracht aan Le Barrage.
Mooie zaak met smaakvolle inrichting. Bij het altijd voorbij rijden is het beeld anders als je binnen bent. Vooral de grote is verbluffend.
Uiteraard is de bediening en keuze van de kaart ook goed.
Eten is goed van smaak en mooi gepresenteerd.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Binnenkort gaan we met een groep Rotarians daar dineren na afloop van een Rally. Mooie eind locatie.

Datum van bezoek: maart 2020
ChaimUveroBezemer, General Manager van Le Barrage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Beste TS471,

Dank u wel voor het delen van uw eerste ervaring bij Le Barrage. De complimenten over de inrichting, de bediening en het eten doen ons enorm goed. Het klopt dat onze paden weer gaan kruisen met de Rotary op korte termijn. We hebben hier al veel zin in en gaan er dan weer een top avond van maken.

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste gezamenlijke bezoek aan Le Barrage! Hele mooie sfeervolle zaak, met op deze zaterdag een drukke bezetting! Rumoerig, of gezellig! (Heerlijke sommige negatieve reacties) de hele avond was Mike onze ober! Hele gezellige flamboyante gozer , erg vriendelijk maar niet te nadrukkelijk aanwezig! En afgerekend bij zijn zusje! Gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu!
Voor de grote eter niet de juiste zaak, wil je gezellig dineren met gevoel voor gastvrijheid? Zeker een aanrader! Tot de volgende keer!

Beste Rob,

Heel erg bedankt voor de beschrijving van uw avond. Zaterdagen zijn inderdaad onze top avonden met veel gezelligheid en een groot aantal gasten. Gezelligheid, gastheerschap en culinair genieten zijn de sleutelwoorden en ik ben trots dat dat ook zo bij u is overgekomen. Ik geef de complimenten door aan Mike en zijn zusje Lisa, dit zal ze zeker goed doen. We kijken vast uit naar uw volgende bezoek.

16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd weer een feestje. Nu met Valentine heerlijk begonnen met kleine oesters, daarna gekozen voor een heerlijke poke bowl en partner Pata negra en Tuna tataki, met als begeleidende wijn de Marlbrough Jackson Estate SB. Ook de bediening van Quincy super gezellig en verstand van zaken

Datum van bezoek: februari 2020
ChaimUveroBezemer, General Manager van Le Barrage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2020

Beste Gertrude Pors,

Wat heerlijk om te lezen dat u bij elke terugkomst weer goed in de watten wordt gelegd. Ook bij een drukke dag als Valentijnsdag. Ik zal de complimenten doorgeven aan Quincy, deze heeft ze zeker verdiend. Graag tot het volgende 'feestje' bij ons!

10 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dinsdagavond 4 februari 2020 op uitnodiging van mijn schoonzoon die 50 geworden was gedineerd met de wederzijdse ouders.Geweldig mooi groot sfeervol restaurant met deskundig en vriendelijk personeel.
Voor diegenen die niet voor veel maar voor kwaliteit gaan een aanrader
Pas wel op dat als u zwezerik bestelt u dan wel het bijbehorende garnituur krijgt maar niet iets anders

Beste Bert L,

Dank u wel voor het delen van uw ervaring en voor de complimenten over ons restaurant en het personeel. Uw aandachtspunt over garnituur zal ik meenemen. Mocht er namelijk onverhoopt iets niet voorradig zijn op een avond, is het de taak van de bediening dit al te melden bij het geven van de menukaart. Ik hoop dat dit bij u ook netjes het geval was. We kijken uit naar uw volgende bezoek.

Reizigers die Le Barrage bekeken, bekeken ook

In Le Barrage geweest? Deel je ervaringen!