“Gezellig en heerlijk eten”
Beoordeling van Wilma's Eten & Drinken

Wilma's Eten & Drinken
Geclassificeerd als nr. 46 van 99 Restaurants in Vlissingen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Respect hoe ze het doen ondanks de onderbezetting in de horeca. Lekker gegeten.

Voor andere mensen, heb begrip voor de drukte en het gebrek aan personeel. Deze onderneemster doet haar uiterste best.

Datum van bezoek: augustus 2021

18 juli 2020 beoordeeld

We komen regelmatig bij Wilma’s eten en drinken. Het is altijd goed eten en heel divers. Vriendelijk personeel waarbij er vaak wordt gevraagd of je wat nodig hebt. Het is vaak druk, waarbij de aandacht de ene keer wat meer is dan de andere keer. Wij blijven zeker komen en ik adviseer iedereen om een keer langs te gaan

Datum van bezoek: juli 2020
14 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden buiten op het terras niet opgemerkt, dus maar binnen besteld. We hebben een half uur gewacht op 2 koud belegde broodjes. Het broodje filet americain was maar voor de helft belegd en wel met zo'n dunne laag dat het amper te proeven was. Het broodje carpaccio was op zich smakelijk maar werd wel geserveerd op een smerig bord. Er werd niet gevraagd of we nog wat wilde drinken terwijl onze koffies al lang leeg waren... Ik zal hier zeker nooit meer naar toe gaan.

Datum van bezoek: juli 2020
25 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk ingericht restaurantje, waar we koffie met taart en een aangeklede koffie (met 3 bonbons) hebben gedronken en gegeten.

Datum van bezoek: oktober 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nooit zo lekker gegeten. Alles was goed. De verse kibbeling, de zelfgemaakte hamburgers, salades en paninis. Echt een aanrader. Ook heerlijke latte en cappuccino

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Wilma's Eten & Drinken bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland

In Wilma's Eten & Drinken geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.