Beoordeeld op 23 juli 2020 via mobiele applicatie

Hotel heeft dringend nood aan een opfrisbeurt en de grootste ontgoocheling was de kamer zelf. Voor het bedrag dat we betaald hebben was het zeker ondermaats en zeker geen 3 sterren waard. De geur alleen als je in de kamer komt verteld genoeg en je moet zeker geen allergie hebben tegen stof (zie foto).
De badkamer is net zoals in de jaren 80 en je kan douchen vanop het toilet. Om toch te eindigen met een positieve noot moet ik het jeugdig team feliciteren voor hun ingesteldheid en hiermee compenseren ze hun onervarenheid. Voor mij is het dus zeker geen aanrader.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 6 maart 2020

Ligging is perfect, uitzicht op zee vanuit de lounge/bar/ontbijtruimte.
Goed buffetontbijt. Parkeren op achterliggende parkeerplaats voor € 6,50 per dag vanaf incheck 15 uur tot 11.00 uur ochtends d.m.v. parkeerkaart Hotel.
Kamer wat verouderd maar netjes. Lift gaat langzaam maar ook langzaam kom je boven of beneden. Alleen lastig als het druk zou zijn (2 personen)

Kamertip: kamer met zeezicht; geeft een meerwaarde.
Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 20 februari 2020

Ontbijt eenvoudig maar alles is er. Erg vies dat er een kat bij de ontbijttafel ligt, dus kattehaar bij het ontbijt. Kamer redelijk school.
S'nacht konden we niet slapen slechte bedden en platte harde kussens en door de wind gingen de plafondplaten in de kamer steeds omhoog met veel kabaal, waardoor er troep naar beneden viel. Hotel en de kamer zagen er niet best uit veel achterstallig onderhoud. Geen fijn hotel

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 29 januari 2020

Met uitzicht op strand en zee kun je hier heerlijk eten. Het restaurant heeft een mooie menukaart. Er is een gemoedelijke bediening. In de serre zit je heerlijk en uit de wind. Kort aan de kust geniet je onder het genot van een drankje en een lekkere maaltijd van de grote zeeschepen die langsvaren.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 23 december 2019

Dit hadden we niet verwacht. Weliswaar dat de restaurants aan de boulevard meer geschikt zijn voor de toeristen hadden we een beetje hoop dat het lekker zou zijn. Ten eerste werden de mensen van social deal in een aparte ruimte gezet. Daarna konden we kiezen uit de kaart, maar er werd tevens een bijlage bij gegeven waarop werd aangegeven waar een supplement betaald zou moeten worden. Nou dat was op bijna alle gerechten. behalve buikspek en pasta. Het voor en nagerecht was okay, maar het hoofdgerecht (vis trio en tongfilets) was vreselijk. Dat een restaurant uit Zeeland (een provincie die zo trots is op haar vis) je dat kan voorzetten, niet te geloven. Dit kwam volgens ons uit de diepvries, werd gepaneerd en dan in de frituur, Vreselijk!!Extra kosten 10 Euro. We hebben het geld op tafel gelegd en zijn zo snel mogelijk het restaurant uit gegaan. Om niet onze hele avond te verpesten. Hte rfestaurant doet haar naam eer aan

Datum van verblijf: december 2019