Beoordeeld op 12 september 2020

Ik en mijn dochter hebben fantastisch dagen gehad. Het personeel is vriendelijk. Het ontbijt ruim voldoende en vers. De hotelkamer netjes en ruim genoeg. Alleen t douche in bad is minder. Verder alles Top!!!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 11 september 2020 via mobiele applicatie

Als je binnenkomt lijkt het goed verzorgd, maar op de kamer is te zien dat het ouder wordt. Met wat achterstallig onderhoud.
Ontbijt is goed. Personeel is erg afstandelijk. Prijs is te hoog voor de geleverde kwaliteit.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 2 september 2020 via mobiele applicatie

Mooi Hotel langs de boulevard.
Mooie sfeervolle inrichting.
Vriendelijk personeel.
Kamers groot en netjes inclusief airco en koelkast
Avond eten was heerlijk.
Ontbijt was ook super, komt er niks te kort.
Voldoende parkeer gelegenheid achter het hotel. Men krijgt van het hotel een parkeerkaart om gratis te op parkeren, ze vragen hier €100 borg voor die je bij inlevering weer terug krijgt.
Al met al zeker aan te bevelen, wij hebben het iig. goed naar ons zin gehad.

Beoordeeld op 24 augustus 2020

Uitstekend hotel met een goede organisatie. Alles corona proof.
Parking achter het hotel, werd vlot geregeld.
Oplaadpalen voor elektrische auto's waren aanwezig op het terrein achter het hotel.
Kamer : dik ok. Ik was de oplader van mijn mobiel vergeten maar men heeft mij goed geholpen aan de balie. (Tip voor het hotel : wij waren laatst in een hotel waar een oplaadpoort was ingebouwd naast het bed.) Wij hadden de achterzijde van het hotel maar uitzicht was ruim. Terras met twee stoelen. Goede gordijnen, geen lichtinval 's nachts. Vloerbedekking is luxe laminaat, geen tapijt. Op de badkamer miste ik een vergrootspiegel. Tv werkte goed en had verschillende kanalen.
Ontbijt : was in shiften (coronaproof) maar was prima geregeld. Zeer uitbundig en verzorgd buffet, met vers (!) fruitsap -appelsap en appelsiensap- in een flesje op de tafel. Vers gebakken spiegeleitjes. De individuele porties (yoghurt, fruitsla) mogen voor mij wat kleiner zijn. Ik neem liever van alles kleine beetjes, maar dat is persoonlijk.
Diner : vriendelijk personeel. Lekker eten.
Check out : vlot.

Beoordeeld op 6 augustus 2020 via mobiele applicatie

3 Nachten in het hotel geboekt met ontbijt.
We weten dat er Corona maatregelen zijn maar daarom kan je gasten nog steeds welkom laten voelen. Dat is niet gelukt, de een nog afstandelijker dan de ander! Ontbijt ook zeer matig! Tevens werd het ons verboden buiten te ontbijten. Alles onder de noemer Corona!
Kamers waren prima maar niet echt schoon!
We betaald €300,- per nacht voor 2 personen. Dan mag je toch wel iets meer verwachten!