“Jammer!”
Beoordeling van Strandpaviljoen Piet Hein

Strandpaviljoen Piet Hein
Geclassificeerd als nr. 7 van 99 Restaurants in Vlissingen
Keukens: Europees
Beschrijving: Op één van de mooiste Zeeuwse stranden ligt strandpaviljoen Piet Hein. Het paviljoen ligt net buiten de drukte van Vlissingen waardoor je hier heerlijk kunt genieten van de rust, ruimte, het geluid van de zee en een prachtige zonsondergang. Op ons ruime beneden terras, het dakterras, het restaurant of serre ben je het gehele jaar door welkom om iets te eten & drinken. Voor groepen vanaf 20 personen hebben wij aparte BBQ, diner, borrel en/of feest arrangementen. Voor vragen over arrangementen, beschikbaarheid of reserveringen kan je een mail sturen of ons bellen.
19 augustus 2021 beoordeeld

Maaltijd was prima, maar personeel onwetend en de manager uitgesproken onbeschoft! Wij komen hier niet meer.

16 augustus 2021 beoordeeld

Onze online reservering was prima doorgekomen waarbij we een fijn tafeltje met zeezicht hadden. De bediening was vriendelijk en er was een duidelijke menukaart waar voor een ieder wat te kiezen viel. De mosselen en sliptongetjes bevielen uitstekend. Samen met een fijne salade, goede hete frites en een prettige sfeer met mooi uitzicht was het er uitstekend toeven. Aanrader!
p.s.: de sandwiches die we 2 dagen later kochten bij het afhaalgedeelte ernaast zijn ook zeer aan te bevelen!

Datum van bezoek: augustus 2021
Cees C, Marketing van Strandpaviljoen Piet Hein, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2021

Wat een ontzettend leuke beoordeling en bedankt voor de complimenten. Hopelijk tot een volgende keer!

6 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke strandtent met een terras met prachtig uitzicht op zee. Het eten was lekker en bediening geheel naar wens. Ook binnen ziet het er goed uit.

Datum van bezoek: augustus 2021
Cees C, Marketing van Strandpaviljoen Piet Hein, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2021

Bedankt voor deze mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer!

19 juli 2021 beoordeeld

Hier op bezoek bij een vriendin mosselen gegeten, daarna heel de nacht overgegeven van deze mosselen, wat een ellende (en bende).

Datum van bezoek: juli 2021
Cees C, Marketing van Strandpaviljoen Piet Hein, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2021

Bedankt voor de beoordeling en uiteraard vinden wij het erg vervelend om te horen dat je misselijk bent geworden. Helaas kan je lichaam, na het eten van o.a. mosselen, een allergische reactie krijgen wat misselijkheid veroorzaakt. Wij hopen dat het weer beter met je gaat!

9 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten prima kwaliteit en zeer attente bediening. Kwaliteit is veel beter dan voorbije jaren. Daarbij blijft de locatie top.

Datum van bezoek: juni 2021
Cees C, Marketing van Strandpaviljoen Piet Hein, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2021

Bedankt voor de beoordeling en complimenten! Hopelijk tot een volgende keer

Reizigers die Strandpaviljoen Piet Hein bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland

In Strandpaviljoen Piet Hein geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.