“Lekker eten, goede bieren, fijne ambiance, personeel top !”
Beoordeling van Next By Fletcher

Next By Fletcher
Reserveer een tafel
do 2/12
20:00
Geclassificeerd als nr. 75 van 101 Restaurants in Vlissingen
29 september 2021 beoordeeld

Wij waren op één van de laatste zonnige zaterdagen van September in Vlissingen, en op het terras van Next by Fletcher zéér aangenaam gezeten op lekkere lounge-achtige banken met uitzicht op boulevard en de zee !
Dranken- en snackkaart erg leuk: de mixed-snacks werden op een hele leuke manier geserveerd (zie foto) en dat doet ook wat. Verder helemaal prima; goede bediening (waarvan de meesten echter niet-nederlandstalig..).

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Next By Fletcher bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland

In Next By Fletcher geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.