“Bellisimo!”

ma 21/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 18 van 102 Restaurants in Vlissingen
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtige kaart hebben ze hier. De zeebaars werd geserveerd met zeekraal, een heerlijke combinatie. We hebben hier fantastisch gegeten, maar helemaal vergeten om hun specialiteit Risotto te bestellen. Daar komen we zeker nog een keer voor terug.

Datum van bezoek: augustus 2020

6 augustus 2020 beoordeeld

Benvenuti stond op het bord buiten. Heerlijk op terras gezeten en lekker lang blijven tafelen. dat gaat hier heel goed. Voorgerecht was vegetarische plan met lekkere gegrilde groenten en kazen. fantastisch knoflookvreters erbij besteld. En daarna Een vegetarische risotto en een kalfsentrecote met verrukkelijke marsalasaus. Veel later alsnog toetjes : ijs met olijfolie! Simpel en lekker. Goede koffie tot slot. Wij blijven hier komen

Datum van bezoek: augustus 2020
23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw.... Wat hebben wij gisteravond heerlijk gegeten! De sfeer, de bediening, het eten.. wij hebben een top avond gehad! Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker nog eens terug!

19 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaanse top in vlissingen Een must do genieten van Italiaanse gedrevenheid en top kwaliteit van de antipasti tot il contorni overgoten met lekkere wijnen aan democratische prijzen

1 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Vooral de ossenhaas en de risotto's zijn echt top! Complimenten uit Bergeijk!

Reizigers die Castafiore Osteria Risotteria bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland
Vlissingen, Zeeland

In Castafiore Osteria Risotteria geweest? Deel je ervaringen!