“Heerlijke spareribs!”

Voeg deze dan toe!
King Shoarma Steakhouse
Geclassificeerd als nr. 63 van 98 Restaurants in Vlissingen
26 maart 2020 beoordeeld

Heerlijke spareribs, smaak zoet.
We bestellen regelmatig en het smaakt altijd goed,bezorging is snel en de bezorgers altijd vriendelijk.
Echt een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020

2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer grote portie met veel kaas en saus. De frietjes erin waren kei lekker. Vriendelijk personeel en propere omgeving

Datum van bezoek: mei 2019
13 mei 2017 beoordeeld

Geweldig lekker sparreribs met sausje gebakken aardappelen en bakje sallade. Super mals vlees wat zo los van het bot komt. Snelle bezorging

Datum van bezoek: mei 2017
9 oktober 2016 beoordeeld

Helaas maar beperkte openingsuren.Heeft als specialiteit spare ribs. Meer voor afhaal geschikt dan ter plaatse te nuttigen.

Datum van bezoek: oktober 2016
22 juni 2016 beoordeeld

Hier met grote regelmaat bestelt, de laatste twee keer verschrikkelijk. Eten is erg lekker dat is zo jammer, maar meer als twee uur wachten zonder tegenbericht dat het druk is ofzo nee hoor. We maken het goed dat krijg je als antwoord. Voor mij niet meer.

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die King Shoarma Steakhouse bekeken, bekeken ook

Vlissingen, Zeeland

In King Shoarma Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!