“Afhalen”
Beoordeling van Restaurant De Kreek

Restaurant De Kreek
Geclassificeerd als nr. 25 van 48 Restaurants in Terneuzen
Keukens: Frans, Mediterraan
Beschrijving: Unieke locatie aan het water met eigen parkeergelegenheid, uniek uitzicht, creatieve gerechten, seizoensgebonden producten, gespecialiseerd in diverse visbereidingen, of gewoon lekker een borrel en hapje te nuttigen op ons zonnig terras Naast à la carte ook gespecialiseerd in: Groepen, partijen, bruiloften recepties, koffietafels, feesten, zakelijke diners
20 maart 2020 beoordeeld

Wij hebben een pakket van 4 verschillende gerechten genomen voor onze buurman en hij vond het super lekker als of hij in een restaurant zat zelf. Hij vond de vispannetje echt heel erg lekker asperge met ham en krieltje heerlijk rode kool met stoverij erg lekker. Hij is zeer tevreden. Volgende week gaat hij iets nieuws proberen o.a ribbetjes en chiliconcarne.

Datum van bezoek: februari 2020

8 maart 2020 beoordeeld

Bij binnenkomst werden wij vriendelijk welkom geheten door de eigenaar.Hij bracht ons naar de voor onze groep gereserveerde tafels.Nadat iedereen zijn/haar plaatsje had bezet nam hij vlot de bestelling op voor het eerste drankje.Toen dit uitgeserveerd was kregen wij de menu kaart.Onze groep(20 personen)kon een keuze maken uit de hele kaart.Wij dachten ,dat wordt lang wachten met al de verschillende keuzes.Gelukkig werd alles binnen een acceptabele tijd opgediend.Wij hebben hier prima gegeten en alles liep op rolletjes.De kwaliteit van de gerechten was prima en de hoeveelheid voldoende.

Datum van bezoek: maart 2020
1 maart 2020 beoordeeld

Goede tartaar van tonijn met japans invloed. Garnalen cocktail doorsnee. Verder de tournedos, de noord zeetong en de dag vangst (met name zalm!) heel gewoon of onder de maat. Water en glaswijn duur. Glas simpele Cava extreem duur. Ambiance modern, maar kaal. Service traag en klungelig.

Datum van bezoek: januari 2020
13 februari 2020 beoordeeld

het restaurant ligt een beetje verborgen in een woonwijk van Terneuzen maar het is prachtig gelegen aan een kreek, vandaar de naam. Mooi uitzicht over het water en de landerijen aan de andere kant van het water. Helaas was het weer niet best en was het restaurant bijna leeg. Toch hebben wij daar genoten van een kleine maar heerlijke lunch en we hadden natuurlijk alle aandacht bij de bediening. Bij gelegenheid komen we hier nog eens langs. Echt aan te bevelen. het restaurant staat aangegeven op borden.

Datum van bezoek: februari 2020
12 augustus 2019 beoordeeld

De service is nog trager geworden en de keuze nog meer beperkt. Ik kreeg een smakeloze gebakken paling met te weinig remoulade saus en mijn disgenoot een tiental scampis die zwommen in het vet.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Restaurant De Kreek bekeken, bekeken ook

In Restaurant De Kreek geweest? Deel je ervaringen!