“Prachtig uitzicht over de Westerschelde”
Beoordeling van Brasserie Westbeer

Brasserie Westbeer
Geclassificeerd als nr. 7 van 48 Restaurants in Terneuzen
Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
17 maart 2020 beoordeeld

Prima locatie voor een lunch en koffie met een vriendelijke bedienig. Het interieur van het restaurant oogt bijzonder onaantrekkelijk in voornamelijk grijze kleuren. Het is meer een grote kantine - zaal met veel tafeltjes en stoelen. We hebben hier ook verschillende malen gedineerd maar dat is ons niet bijzonder bevallen. De frites zijn dan wel weer van uitstekende kwaliteit en vers.

Datum van bezoek: maart 2020

12 februari 2020 beoordeeld

Aan de kop van Terneuzen vind je deze Brasserie met een groots uitzicht op de Westerschelde waar het een gaan en komen is van schepen, vrijwel direct naast de ( in aanbouw zijnde ) zeesluis. Even een lichts eten viel onze oog op de slibtongentjes ( 2 stuks) met lauwwarme groente. aangevuld met goede frites, het geheel vergezelt met een glas Chardonnay, snel en lekker voor deze zalen lunch.

Datum van bezoek: februari 2020
8 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij eten graag veganistisch en gastvrouw Nicky heeft ons zeer goed en vriendelijk geholpen. Er staan veel vegetarische opties op de kaart die ze indien mogelijk ook veganistisch maken. Zodoende super lekker gegeten, je kan merken dat de kok graag zijn best doet er iets bijzonders van te maken. Chapeau! Wij gaan zeker weer eens terug!

Datum van bezoek: december 2019
3 november 2019 beoordeeld

De Westbeer blijft onze uitvalbasis bij uitstek in Terneuzen. Topbediening, uitgebreide kaart; lekkere weekmenu's met verrassende ingrediënten. Locatie is fenomenaal met uitzicht op de passerende schepen van allerlei kaliber.
De Zeeuwse vriendelijkheid geeft hier een zekere surplus. Wij blijven fan ;-)

Datum van bezoek: november 2019
22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds meerdere malen mogen genieten bij dit restaurant en van het prachtige uitzicht. Ook voor vegetariërs een ruime keuze. Alles tot in puntjes verzorgd !

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Brasserie Westbeer bekeken, bekeken ook

In Brasserie Westbeer geweest? Deel je ervaringen!