Beoordeeld op 14 april 2021 via mobiele applicatie

Een late recensie, omdat ik niet wist dat ik over dit verblijf nog niets heb geschreven. Wij waren hier vorige zomer (juli). Vanwege de positieve ervaring wel zo netjes om nog een review te tikken. Er liggen 2 Hampshire hotels vlak bij elkaar (de ander is Churchill). Wij hebben voor deze gekozen en dat is goed bevallen, al denk ik dat Chruchill vanwege de ligging betere uitzichten heeft.
Ons hotel lag midden in een woonwijk. Wij kregen een upgrade (waarom weet ik eigenlijk niet) naar een soort appartement. Nou, niets mis mee voor een 3 daags verblijf in de warmte. Echt heel ruim en ook nog eens 2 slaapkamers. Qua comfort niets op aan te merken. Ik weet dus niet hoe de standaardkamers zijn. Onze slaapkamer zat ook aan de "donkere" kant dus ook geen last gehad van warmte. Alleen de lift was kapot, dus veel traplopen.

In de omgeving is wel wat te doen, maar we hebben uiteindelijk wel de auto gepakt naar het strand bij Groede. Ontbijt en diner in het hotwl waren goed. We zijn ook goed geholpen omdat we verder niet bekend waren met de omgeving.

Datum van verblijf: juli 2020
Operations Manager, Other van City Hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2021

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Het doet ons goed te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad.
Bedankt voor uw mooie complimenten. Graag tot een volgende keer bij City Hotel Terneuzen.
Vriendelijke groeten,
Arjo Rouw
Operations Manager

Beoordeeld op 23 november 2020

rustige kamer met een lekker bureau om aan te werken. Goede wifi. Waterkoker op de kamer dus ook nog kopje koffie of thee tussendoor. Hele handige oplossing in corona tijd. Jammer dat er geen speciaal tarief is voor dagdeel gebruik van de kamer.

Datum van verblijf: november 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
General Manager, General Manager van City Hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2020

Graag wil ik u danken voor uw complimenten en mooie waarderingscijfer. Met uw opmerkingen geeft u ons meer inzicht waar nog te verbeteren en zo de mogelijkheid onze service voor onze gasten nog te verhogen. Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen.
Hartelijke groeten,
Arjo Rouw
Operations Manager

Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk rustig buiten Terneuzen hier verbleven. Fietsen gehuurd en omgeving bekeken. Terneuzen heeft behoorlijk wat restaurants en barretjes, dus fijne lokatie voor paar dagen. Hotel en personeel is erg aardig en houdt zich goed aan de COVID-19 regels. Wij hadden mooi weer dus lekker buiten ontbijten, en genoten van goed biertje en wijn. Kotom voor herhaling vatbaar. En in een half uur zit je in Brugge.

Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is een goede uitvalsbasis als je Zeeuws Vlaanderen wil ontdekken. De medewerkers zijn zeer vriendelijk. De kamers zijn basic en niet zo groot. Het balkon is klein. Ook heb je op het balkon op de 1e verdieping last van mensen die roken. Dit hotel verhuurt ook fietsen (per dag of met korting per week)

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 28 juli 2020

Geen poespas, gewoon een net hotel met een goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. We hebben ook gebruik gemaakt van de fietsen van het hotel, prima fietsen. Het hotel ligt midden in een woonwijk, rustig gelegen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels