Priceline
Hotels.comUS$ 132
TravelocityUS$ 132
Orbitz.comUS$ 132
Beoordeeld op 23 november 2020

rustige kamer met een lekker bureau om aan te werken. Goede wifi. Waterkoker op de kamer dus ook nog kopje koffie of thee tussendoor. Hele handige oplossing in corona tijd. Jammer dat er geen speciaal tarief is voor dagdeel gebruik van de kamer.

Datum van verblijf: november 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
General Manager, General Manager van City Hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2020

Graag wil ik u danken voor uw complimenten en mooie waarderingscijfer. Met uw opmerkingen geeft u ons meer inzicht waar nog te verbeteren en zo de mogelijkheid onze service voor onze gasten nog te verhogen. Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen.
Hartelijke groeten,
Arjo Rouw
Operations Manager

Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk rustig buiten Terneuzen hier verbleven. Fietsen gehuurd en omgeving bekeken. Terneuzen heeft behoorlijk wat restaurants en barretjes, dus fijne lokatie voor paar dagen. Hotel en personeel is erg aardig en houdt zich goed aan de COVID-19 regels. Wij hadden mooi weer dus lekker buiten ontbijten, en genoten van goed biertje en wijn. Kotom voor herhaling vatbaar. En in een half uur zit je in Brugge.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is een goede uitvalsbasis als je Zeeuws Vlaanderen wil ontdekken. De medewerkers zijn zeer vriendelijk. De kamers zijn basic en niet zo groot. Het balkon is klein. Ook heb je op het balkon op de 1e verdieping last van mensen die roken. Dit hotel verhuurt ook fietsen (per dag of met korting per week)

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 28 juli 2020

Geen poespas, gewoon een net hotel met een goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. We hebben ook gebruik gemaakt van de fietsen van het hotel, prima fietsen. Het hotel ligt midden in een woonwijk, rustig gelegen.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 3 juni 2020

Echt Super goed,vooral in deze moeilijke tijd.Alles easy no problem ,kamer leuk en netjes receptie zeer vriendelijk en beleeft,ontbijt super.Ligging van het Hotel super mooi aan de Schelde,heel de dag Bootjes kijken ,net een Schilderij die elke minuut veranderd,echt een aanrader

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
Sales Manager, General Manager van City Hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2020

Graag wil ik u bedanken voor uw positieve ervaring die u heeft gedeeld op Tripadvisor en voor de mooie complimenten.
Het is fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf!
Wij kijken ernaar uit u weer te mogen begroeten.

Vriendelijke groeten,
Arjo Rouw