Priceline
Hotels.comUS$ 132
TravelocityUS$ 132
Orbitz.comUS$ 132
Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is een goede uitvalsbasis als je Zeeuws Vlaanderen wil ontdekken. De medewerkers zijn zeer vriendelijk. De kamers zijn basic en niet zo groot. Het balkon is klein. Ook heb je op het balkon op de 1e verdieping last van mensen die roken. Dit hotel verhuurt ook fietsen (per dag of met korting per week)

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 28 juli 2020

Geen poespas, gewoon een net hotel met een goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. We hebben ook gebruik gemaakt van de fietsen van het hotel, prima fietsen. Het hotel ligt midden in een woonwijk, rustig gelegen.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
Beoordeeld op 3 juni 2020

Echt Super goed,vooral in deze moeilijke tijd.Alles easy no problem ,kamer leuk en netjes receptie zeer vriendelijk en beleeft,ontbijt super.Ligging van het Hotel super mooi aan de Schelde,heel de dag Bootjes kijken ,net een Schilderij die elke minuut veranderd,echt een aanrader

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
Sales Manager, General Manager van City Hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2020

Graag wil ik u bedanken voor uw positieve ervaring die u heeft gedeeld op Tripadvisor en voor de mooie complimenten.
Het is fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf!
Wij kijken ernaar uit u weer te mogen begroeten.

Vriendelijke groeten,
Operations Manager

Beoordeeld op 28 oktober 2019 via mobiele applicatie

Een omgebouwde flat in een woonwijk....sombere kamer wij hadden de suite, openbare keuken op de etage waar mensen die in de havens werken in de late avond nog gaan staan koken met de deur open, ook huisvesting voor deze mensen, veelal Poolse nationaliteit. Personeel was erg vriendelijk en probeerde er echt het beste van te maken. Verder in de buurt leuke dorpen als Breskens, Cadzand en Sluis. Ontbijt was goed.

Datum van verblijf: oktober 2019
Hampshire-Hotels, Rooms Division Manager van City Hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2019

Allereerst vind ik het erg vervelend om te horen dat uw verblijf in ons hotel niet geheel aansloot bij uw verwachting.
Graag wil ik u bedanken voor het achterlaten van uw review.
Hartelijke groeten,
Rooms Division Manager

Beoordeeld op 22 september 2019 via mobiele applicatie

We zijn voor de 2de keer in de hotel nu geweest dit weekend en t was terug heel leuk in dit hotel en ook in zeeland en de kamer was proper en bedden ook goed en t ontbijt ook lekker en eten in t restaurant ook lekker en zijn zo bezoekje gaan brengen in Zierikzee stadje en is heel mooi , langs de delta werken gereden op de brug en op de Zeelandse brug ook , geeft toch iets speciaals .

Datum van verblijf: september 2019
Hampshire-Hotels, Rooms Division Manager van City Hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2019

Bedankt voor uw reactie betreffende uw verblijf in Hampshire Hotel City Terneuzen.
Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.
Wij kijken ernaar uit u weer te mogen begroeten!
Vriendelijke groeten,
Rooms Division Manager