Priceline
Hotels.comUS$ 131
TravelocityUS$ 131
Destinia.com
Beoordeeld op 3 juni 2020

Echt Super goed,vooral in deze moeilijke tijd.Alles easy no problem ,kamer leuk en netjes receptie zeer vriendelijk en beleeft,ontbijt super.Ligging van het Hotel super mooi aan de Schelde,heel de dag Bootjes kijken ,net een Schilderij die elke minuut veranderd,echt een aanrader

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
Sales Manager, General Manager van City Hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2020

Graag wil ik u bedanken voor uw positieve ervaring die u heeft gedeeld op Tripadvisor en voor de mooie complimenten.
Het is fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf!
Wij kijken ernaar uit u weer te mogen begroeten.

Operations Manager

Beoordeeld op 28 oktober 2019 via mobiele applicatie

Een omgebouwde flat in een woonwijk....sombere kamer wij hadden de suite, openbare keuken op de etage waar mensen die in de havens werken in de late avond nog gaan staan koken met de deur open, ook huisvesting voor deze mensen, veelal Poolse nationaliteit. Personeel was erg vriendelijk en probeerde er echt het beste van te maken. Verder in de buurt leuke dorpen als Breskens, Cadzand en Sluis. Ontbijt was goed.

Datum van verblijf: oktober 2019
Hampshire-Hotels, Rooms Division Manager van City Hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2019

Allereerst vind ik het erg vervelend om te horen dat uw verblijf in ons hotel niet geheel aansloot bij uw verwachting.
Graag wil ik u bedanken voor het achterlaten van uw review.
Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 22 september 2019 via mobiele applicatie

We zijn voor de 2de keer in de hotel nu geweest dit weekend en t was terug heel leuk in dit hotel en ook in zeeland en de kamer was proper en bedden ook goed en t ontbijt ook lekker en eten in t restaurant ook lekker en zijn zo bezoekje gaan brengen in Zierikzee stadje en is heel mooi , langs de delta werken gereden op de brug en op de Zeelandse brug ook , geeft toch iets speciaals .

Datum van verblijf: september 2019
Hampshire-Hotels, Rooms Division Manager van City Hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2019

Bedankt voor uw reactie betreffende uw verblijf in Hampshire Hotel City Terneuzen.
Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.
Wij kijken ernaar uit u weer te mogen begroeten!

Beoordeeld op 6 augustus 2019

ligt ongeveer 6 kilometer buiten de stad, rustig gelegen..
kleine kamer, was wel netjes..goede service , vriendelijk personeel zowel bij de receptie alsook in het restaurant...ontbijt was prima, lunchpakket uitgebreid

Kamertip: met warm weer is het verstandig aan de schaduwkant een kamer te kiezen
Datum van verblijf: juli 2019
Hampshire-Hotels, Rooms Division Manager van City Hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

Hartelijk dank voor uw waardering ! Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen.

Beoordeeld op 1 juli 2019

Wij komen in dit hotel geregeld, wij vinden het een goed verzorgd gemiddeld hotel met een ontbijt dat goed verzorgd wordt. Tevens is de hygiëne in dit hotel van goede kwaliteit. Alleen veel buitenlandse arbeiders verblijven hier.

Datum van verblijf: juli 2019
Hampshire-Hotels, Rooms Division Manager van City Hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Graag wil ik u bedanken voor uw positieve ervaring die u heeft gedeeld op Tripadvisor. Het is fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf!
Wij kijken ernaar uit u weer te mogen begroeten,