Priceline
TravelocityUS$ 133
Hotels.comUS$ 133
Orbitz.comUS$ 133
Beoordeeld op 28 oktober 2019 via mobiele applicatie

Een omgebouwde flat in een woonwijk....sombere kamer wij hadden de suite, openbare keuken op de etage waar mensen die in de havens werken in de late avond nog gaan staan koken met de deur open, ook huisvesting voor deze mensen, veelal Poolse nationaliteit. Personeel was erg vriendelijk en probeerde er echt het beste van te maken. Verder in de buurt leuke dorpen als Breskens, Cadzand en Sluis. Ontbijt was goed.

Datum van verblijf: oktober 2019
Hampshire-Hotels, Rooms Division Manager van City Hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2019

Allereerst vind ik het erg vervelend om te horen dat uw verblijf in ons hotel niet geheel aansloot bij uw verwachting.
Graag wil ik u bedanken voor het achterlaten van uw review.
Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 22 september 2019 via mobiele applicatie

We zijn voor de 2de keer in de hotel nu geweest dit weekend en t was terug heel leuk in dit hotel en ook in zeeland en de kamer was proper en bedden ook goed en t ontbijt ook lekker en eten in t restaurant ook lekker en zijn zo bezoekje gaan brengen in Zierikzee stadje en is heel mooi , langs de delta werken gereden op de brug en op de Zeelandse brug ook , geeft toch iets speciaals .

Datum van verblijf: september 2019
Hampshire-Hotels, Rooms Division Manager van City Hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2019

Bedankt voor uw reactie betreffende uw verblijf in Hampshire Hotel City Terneuzen.
Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.
Wij kijken ernaar uit u weer te mogen begroeten!

Beoordeeld op 6 augustus 2019

ligt ongeveer 6 kilometer buiten de stad, rustig gelegen..
kleine kamer, was wel netjes..goede service , vriendelijk personeel zowel bij de receptie alsook in het restaurant...ontbijt was prima, lunchpakket uitgebreid

Kamertip: met warm weer is het verstandig aan de schaduwkant een kamer te kiezen
Datum van verblijf: juli 2019
Hampshire-Hotels, Rooms Division Manager van City Hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

Hartelijk dank voor uw waardering ! Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen.

Beoordeeld op 1 juli 2019

Wij komen in dit hotel geregeld, wij vinden het een goed verzorgd gemiddeld hotel met een ontbijt dat goed verzorgd wordt. Tevens is de hygiëne in dit hotel van goede kwaliteit. Alleen veel buitenlandse arbeiders verblijven hier.

Datum van verblijf: juli 2019
Hampshire-Hotels, Rooms Division Manager van City Hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Graag wil ik u bedanken voor uw positieve ervaring die u heeft gedeeld op Tripadvisor. Het is fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf!
Wij kijken ernaar uit u weer te mogen begroeten,

Beoordeeld op 27 juni 2019

Relatief kleine kamer zonder airco en bad voor 126 euro. De dag ervoor een kamer die eens zo groot was met bad en airco.
De deur van de badkamer kon niet geheel open.
Ontvangst uitstekend. Restaurant goed!

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
Hampshire-Hotels, Rooms Division Manager van City Hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2019

Wat fijn om te lezen dat u een prima verblijf heeft gehad bij ons.
Met uw opmerkingen geeft u ons meer inzicht waar nog te verbeteren en zo de mogelijkheid onze service voor onze gasten nog te verhogen. Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen. ,