Agoda.com
154 US$
Travelocity
Hurb184 US$
Beoordeeld op 10 juni 2021

Het hotel ligt aan de Westerschelde en heeft daardoor een leuk en interessant uitzicht.Een goede en schone kamer. Een restaurant,waar het eten prima was,zowel het ontbijt als het 3 gangen diner dat bij ons arrangement zat.Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.Het zwembad en sauna zijn niet groot,maar toch erg leuk als extra,gratis bonus.
Een wandeling over de dijk net naast het hotel is een aanrader om een lekkere frisse neus te halen voor of na het eten.De autobaan is makkelijkte bereiken en je zit zo in Belgie of door de tunnel naar Walcheren.Al met al een zeer positieve verassing en belevenis.

Beoordeeld op 7 juni 2021

Ik heb een gluten intolerantie en wauw wat een service heb ik hier gekregen! Personeel wat mee dacht in mogelijkheden en glutenvrij brood bij het ontbijt &lunch. De kamer en locatie waren ook top. De samenvatting van mijn weekend weg; top top top !!!

Datum van verblijf: juni 2021
Operations Manager, Other van Churchill hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2021

We zijn blij dat we u een top weekend hebben bezorgd. Hartelijk dank voor uw review.

General manager

Beoordeeld op 5 juni 2021

Een prettig hotel met een mooi uitzicht op de vrachtschepen. De kamer was schoon en ruim. Het ontbijt goed en het diner ontzettend lekker! Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Mede door hun een geslaagde verjaardag gehad. Nogmaals bedankt.

Datum van verblijf: juni 2021
Operations Manager, Other van Churchill hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2021

Goed om te horen dat we u een geslaagde verjaardag hebben kunnen bezorgen. Hartelijk dank voor uw review.

Graag tot ziens!

General manager

Beoordeeld op 4 juni 2021

Vriendelijk,kleinschalig hotel. Prachtige locatie. Gastvrij en vriendelijk personeel met oog voor detail,zeker in het restaurant. Schone en gerieflijke kamers met fijne bedden Een klantvriendelijke en persoonlijke benadering. Een extra half uurtje zwemmen omdat we zo genoten van het zwembad was de volgende dag geen probleem, net als het onthouden van je favoriete drankje. Aanrader!

Beoordeeld op 2 juni 2021

Het hotel is zeer goed gelegen. Wij kunnen alleen maar lovend zijn over het personeel. Zeer vriendelijk, behulpzaam en attent onthaal. We hebben er lekker gegeten. Ook hier was het personeel zeer flexibel en vriendelijk. Het was de eerste dag dat we op terras konden, apero, voorgerecht en hoofdgerecht op terras het dessert op de kamer. Hierbij werd alle moeite gedaan om alles zo gezellig en comfortabel mogelijk te laten verlopen.
De kamer zeer net en proper, niets op aan te merken. Op wandelafstand van het centrum. Een topper om de streek met de fiets te komen verkennen.

Datum van verblijf: mei 2021
Operations Manager, Other van Churchill hotel Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2021

Fijn om te horen en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen!

Hartelijke groeten,

General Manager