Beoordeeld op 9 september 2019

De buitenkant oogt behoorlijk mistroostig, van binnen gelukkig een stuk beter. De kamer die wij hadden (15) vonden we helaas erg klein, maar zag er zeer netjes uit en alles was aanwezig en schoon. Het zwembad vond ik aardig koud en kan wel wat onderhoud gebruiken. We vinden dit hotel, in vergelijking met andere 4-sterren hotels, geen 4 sterren waard. We hadden een arrangement met een 3-gangen diner in het aangrenzende restaurant en die viel best tegen. De carpaccio was te dik en daardoor lastig te slikken, de Iberico haasfilet aan de droge kant. De bediening was erg vriendelijk en zorgde goed voor ons. Bij het ontbijt heb ik een dik half uur zitten wachten totdat de roerei en gebakken bacon werden aangevuld. Verder vond ik het ontbijt prima, niet heel erg bijzonder. De volgende ochtend hebben we het ontbijt via roomservice op de kamer genomen zodat we gewoon alles hadden wat we wilden eten. Bij het uitchecken moest ik er zelf op toezien dat ik flesje wijn meekreeg en bij thuiskomst zag ik dat ik eigenlijk ook nog een 'Zeeuwse lekkernij' behoorde te krijgen. Het personeel in het hotel was iig zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2019
Hampshire-Hotels, General Manager van Hampshire Hotel - Churchill Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Graag wil ik u bedanken voor het achterlaten van uw review.

Hartelijke groeten,

Jeroen Blanken
General Manager

Beoordeeld op 7 september 2019

Vriendelijk personeel , een pluim voor het onderhoudspersoneel ,heel proper .
Minpuntje in restaurant vonden we de hoeveelheid wat te weinig volgens prijs (wij zijn wel grote eters ) maar heel verzorgt en vriendelijk personeel .ontbijt was super ,enkel misschien er op letten dat bestek wat opgeblonken word (zag er wat minder uit ) . Het hotel is zeker een aanrader.

Datum van verblijf: september 2019
Hampshire-Hotels, Rooms Division Manager van Hampshire Hotel - Churchill Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

Graag wil ik u danken voor uw complimenten en mooie waarderingscijfer. Met uw opmerkingen geeft u ons meer inzicht waar nog te verbeteren en zo de mogelijkheid onze service voor onze gasten nog te verhogen. Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen.
Hartelijke groeten,
Arjo Rouw
Rooms Division Manager

Beoordeeld op 4 september 2019

Beleefd onthaal, gedienstig personeel, nette en ruime kamer en badkamer, zeer goed bed, zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Prachtig gelegen langs Scheldeboulevard, mooi uitzicht en startpunt voor mooie wandelingen en/of fietstochten. Spijtig van het koude water in het zwembad.

Datum van verblijf: augustus 2019

Bedankt voor uw review en mooie complimenten over onze hotelkamers, ontbijtbuffet en personeel! Bedankt voor uw opmerking, dit gaan we zeker oppakken!
Arjo Rouw
Rooms Division Manager

Beoordeeld op 29 augustus 2019

personeel : 9/10 - badkamer : 9/10 - ontbijt : 8/10 - kamer : 5/10 ligging was aan de inkom dus geen zicht op de mooie waterkant en het bed was heel hard , bloedheet met deze warme dagen GEEN airco en het ventilator-tje was heel luid en gammel - hotel ligt op 30 min van het centrum - heel mooi & gezellig terras met lekkere snacks - leuk zwemdokje met alle voorzieningen

Kamertip: vraag kamer met zicht op zee !!!
Beoordeeld op 28 augustus 2019

Een aanrader, wij komen terug...
Een aanrader: mooie, nette kamer en badkamer met alles erop en eraan. Je voelt je echt welkom: een fles fris water en een mandje fruit op de kamer. Een lekker ontbijt met heel veel keuze. In het restaurant een mooie keuze aan verzorgde schotels. Het personeel is supervriendelijk. En bij het verlaten van het Hotel kregen wij nog een zakje snoep en een lekkere fles wijn.

Kamertip: Wij waren op de 1ste verdieping, rustig, zicht op straat (geen probleem voor ons)
Datum van verblijf: augustus 2019
Hampshire-Hotels, General Manager van Hampshire Hotel - Churchill Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Fijn om te horen en hartelijk dank voor uw review. Graag tot ziens!

Jeroen Blanken
General Manager