“uniek concept”
Beoordeling van 't Zusje Terneuzen

't Zusje Terneuzen
Geclassificeerd als nr. 2 van 48 Restaurants in Terneuzen
6 augustus 2020 beoordeeld

Uitstekend concept! Heerlijke gerechtjes met smakelijke bijpassende versiering of afwerking. Extra troef: de gastvriendelijkheid. Ik krijg terug het water in de mond bij het neerpennen van deze beoordeling.

Datum van bezoek: augustus 2020
joostd101, Eigenaar van 't Zusje Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2020

Beste gast,
Wat een super mooie beoordeling. Dank u wel voor de tijd die je hiervoor genomen hebt!!
Tot snel weer.

13 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime keuze in heerlijke gerechtjes, ook uitgebreide vegetarische en kinderkaart. In sfeervol restaurant hele avond getafeld, vriendelijke bediening. Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020
joostd101, Eigenaar van 't Zusje Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2020

Beste gast,
We willen je namens ons gehele Zusje Terneuzen team enorm bedanken voor je positieve reactie.

12 juli 2020 beoordeeld

We hebben (weer) een topavond gehad bij Zusje Terneuzen. Het personeel is erg vriendelijk en beleefd. Het eten is erg lekker en er is zeer ruime keuze. Je kunt een hele avond gezellig blijven zitten. Kortom een aanrader!

Wat een leuk bericht!

11 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst dit jaar weer eens uit eten, en gelijk kennis kunnen maken met het concept van deze restaurant keten. Mooie kleine porties en zelf de keuze voor vlees vis of vegetarisch, en of je voorgerecht of hoofdgerecht wil nemen. De kwaliteit is van hoog niveau, en de bediening verdienen een compliment voor hun snelle en toegewijde inzet. Een mooie sfeervolle zaak.

Fijn dat jullie zo genoten hebben.
Graag zouden we van u horen hoe we aan vijf sterren kunnen komen want dat is onze ambitie.

12 juni 2020 beoordeeld

De fantastische foto's en de prachtige opgemaakte gerechten trokken ons aan. Eenmaal binnen werden we vriendelijk onthaald door het personeel en de eigenaren. De variatie in het eten is super lekker en precies genoeg. De toetjes zijn zalig vooral de mislukte appelcake moet je gehad hebben! Kortom als wij weer in de buurt zijn, komen wij 120% zeker terug.
Joost en personeel super bedankt en zeker tot ziens.

Groetjes Rosalie en Mark.

Datum van bezoek: juni 2020
joostd101, Eigenaar van 't Zusje Terneuzen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2020

Beste Mark en Rosalie,
Super bedankt voor jullie fijn reactie namens het hele team van 't Zusje Terneuzen.
We wensen jullie nog een fijn verblijf en hopen jullie in de toekomst weer te zien.

Bourgondische groet,

Reizigers die 't Zusje Terneuzen bekeken, bekeken ook

In 't Zusje Terneuzen geweest? Deel je ervaringen!