“Gereserveerd, 4 gangen menu (verrassing)”
Beoordeling van Restaurantje Nummer 7

Keukens: Belgisch, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld

Uitstekend restaurant. Gebalanceerd menu wat, naast het feit dat het ontzettend goed smaakte, daarnaast ook nog eens een feest voor het oog was. Ook de aangeboden wijnen zijn van uitstekende klasse.

Ontzettend vriendelijk personeel met kennis van zaken en een uitstekende gastvrouw die er voor alle gasten is.

Een aanrader om daar te gaan eten. Rustig, niet ontzettend groot en daarom ook persoonlijke aandacht. Bevindt zich in een prachtig pand.

Reserveren is misschien wel nodig, maar dan weet u zeker dat u heerlijk kunt gaan genieten van uw maaltijd.

Sfeervol.

Datum van bezoek: augustus 2021

24 juli 2021 beoordeeld

Het duurt enorm lang voor het eten geserveerd wordt. Bestelling klopte ook niet. De gastvrouw is erg onaardig en laat het probleem door een jonge medewerker oplossen. Dit restaurant is duidelijk niet op haar taak berekend, nemen veel meer tafels aan als wat ze aankunnen. Erg jammer want het eten is wel goed. Voor ons nooit weer

Datum van bezoek: juli 2021
8 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten, hele mooie gerechten. Bediening uitstekend. Gerechten erg goed maar niet bijzonder uitgesproken of erg verassend

Datum van bezoek: juni 2021
27 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in Middelburg met mijn man. Keurige serveerster die ons zelfs op de hoogte hield van de voetbalwedstrijd. Eten was gevarieerd en culinair. Aanrader voor degene die eens wat anders dan standaard willen eten! Wijnen paste goed bij de gerechten en werd ook goede uitleg bij gegeven.

Datum van bezoek: mei 2021
21 juni 2021 beoordeeld

Wat een leuk restaurant! Keuze uit 3 verassings menu's 3, 4, 5, gangen en dito bijpassend wijn arrangement. Prijs kwaliteit was tip top in orde. Goede bediening waar de dames goede kennis hebben van de gerechten en wijnen.
De lokatie aan de haven in Middelburg voldoet prima.
Wij hebben genoten van dit alles.

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Restaurantje Nummer 7 bekeken, bekeken ook

In Restaurantje Nummer 7 geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.