“Heerlijke borrelplank en aardige bediening.”
Beoordeling van Huifkar

Huifkar
Geclassificeerd als nr. 17 van 118 Restaurants in Middelburg
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk uitgebreide borrelplank en vlotte, gezellige bediening. Fijn terras met parasols met mooi uitzicht.

Datum van bezoek: juli 2020

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens dagje Middelburg hebben we hier lunch gegeten.
Heel vriendelijke en vlotte bediening. Corona veilig (schermen binnen om je van wandelpad wat te beschermen).
Lekker gegeten!

Datum van bezoek: juli 2020
30 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is gastvriendelijk en het goed luchen bij dit restaurant. Het is een gezellig en schoon restaurant

Datum van bezoek: juni 2020
16 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons bezoek aan de Huifkar is erg goed bevallen: heerlijk eten, betaalbaar en een hele vriendelijke en vlotte bediening. De Dame Blanche is echt verrassend! Als we weer eens in de buurt zijn, komen we heel graag nog eens terug!

Datum van bezoek: juni 2020
8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak met een vlotte bediening. Eerst lekker geborreld en daarna gegeten. De porties waren ruim voldoende en lekker op smaak. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Huifkar bekeken, bekeken ook

In Huifkar geweest? Deel je ervaringen!