Beoordeeld op 21 juli 2020

Niet een 4 sterren waardig hotel, zeer kleine douche en wastafel in onze kamer en fietsen stal je buiten zonder oplaadpunt. Dit kan beter. Ontbijt daarentegen was uitstekend alsmede de ligging van het hotel

Datum van verblijf: juli 2020
Martin van der Louw, Eigenaar van Boutique Hotel The Roosevelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2020

Dank voor uw review. Fijn dat u het ontbijt en de ligging als uitstekend ervaart. Iedere kamer heeft een inloop regendouche. Jammer dat u deze als te klein heeft ervaren. Dit is uw persoonlijke mening. Fietsen kunt u bij ons stallen in onze afgesloten binnentuin. Dat is in de buitenlucht, maar wel afgesloten. En er zijn oplaadpunten voor E-bikes in onze tuin. Wij denken dat u uw fiets buiten heeft gestald in de publieke stalling tegenover het hotel. Daar zijn inderdaad geen oplaadpunten.

Beoordeeld op 15 juli 2020

Wat een fantastisch hotel! Prachtige kamers, fijne service en een geweldig ontbijt. Ligging van het hotel is super en het hotel is bijzonder passend binnen de sfeer van het mooie Middelburg. De ideale uitvalsbasis om het mooie Zeeland te ontdekken!

Beoordeeld op 14 juli 2020 via mobiele applicatie

De afgelopen week hebben wij een leuk verblijf gehad in dit mooie hotel in het hart van Middelburg. Erg mooie accommodatie, heel aardige bediening en een heerlijk ontbijt. Kamers zijn erg fraai. Wij hebben echt genoten en komen zeker nog een keer terug.

Beoordeeld op 8 juli 2020

Mooie kamer,kamer wat stoffig, ook op gebruiksvoorwerpen als koffieapparaat. tisuebox leeg. Stonden voor dichte deur in de nacht. gelukkig nachtportier kunnen bereiken, die ons wees op nachtingang zijkant.
prima douche.
Heel lekker bed met voldoende kussens.
Ontbijt (aan tafel) zeer goed. Vriendelijk personeel.
Je loopt direct het centrum in.

Beoordeeld op 3 juli 2020

Heerlijk hotel eigenlijk was alles goed. Mooie ruime kamers, goede bedden en geweldig sanitair. Vriendelijke en behulpzame bediening. Goed ontbijt. Het hotel ligt in het centrum van Middelburg en is ideaal om een weekend de stad te ontdekken.

Datum van verblijf: juni 2020