Beoordeeld op 28 augustus 2020

de junior suite was toppie fijn om in te verblijven
de service was goed een goed en uitgebreid ontbijt en het hoofdgerecht wat bij de eerste dag hoorde was uitstekend en lekker werd goed rekening gehouden met de corona

Beoordeeld op 18 augustus 2020

Op 30 juli 2020 hadden wij voor twee nachten dit hotel geboekt. Twee kamers voor elk een persoon. Bij aankomst bleek dat er maar een kamer beschikbaar was. Men had over het hoofd gezien dat het twee kamers moesten zijn, terwijl dit wel correct was doorgegeven door de reisorganisatie. Het handelen van het personeel ter plaatse was uitgesproken teleurstellend. De dame aan de receptie leek het wel een beetje vervelend te vinden, maar toch niet echt heel erg vervelend. Omdat het hoogseizoen was, kon er ook elders geen accomodatie gevonden worden. Zij is de hotelmanager gaan raadplegen, maar die liet weten ook niets te kunnen doen. De man liep rond in de hotellobby, maar stond ons niet te woord; hij instrueerde alleen maar zijn ondergeschikte.
Wij zijn weer naar huis gegaan; ons verblijf in Zeeland was, na een voor mijn hoogbejaarde moeder belastende reis, geheel in het water gevallen.

Kamertip: Ik raad dit hotel af vanwege de teleurstellende attitude.
Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 16 augustus 2020 via mobiele applicatie

Goed en sfeervol hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer is van alle faciliteiten voorzien met o.a. buiten- zonwering en airconditioning, geen overbodige luxe met temperaturen van 35 graden. Ontbijt buffet is uitgebreid met Zeeuwse streekproducten. Het hotel ligt op 15min loopafstand van het centrum van Middelburg en centraal om alle highlights Vlissingen, Veere, etc., te bezoeken. Parkeren kan op het eigen parkeerterrein. Prima naar ons zin gehad!

Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

Heel mooi en net hotel! Het personeel was zeer vriendelijk. De kamer was iets aan de kleine kant, maar niet storend. Wij hadden airconditioning wat enorm fijn was gedurende de hittegolf van 2020!! Wat ik nog miste was een stopcontact in de badkamer.. deze was nergens te vinden dus kon je geen gebruik maken van je steiltang of scheerapparaat, of om je tandenborstel op te laden.
Wij hebben een verlengsnoer moeten aanschaffen.

Beoordeeld op 13 augustus 2020 via mobiele applicatie

Omdat wij 2 daagjes onze vrienden in Koudekerke gingen bezoeken zochten wij een hotel om te overnachten. Dit hotel was redelijk van prijs dus hebben we geboekt.
Voldeed aan verwachting; fijn bed, schone kamer en prima ontbijt.