Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Helemaal top

Heel erg vlot personeel! Het is een mooie baan! Zeker voor herhaling bij ons! Ook een aanrader voor ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
mbN7948SC
Erg leuk

Goed dat er voor de kinderen de gootjes omhoog kunnen. Mooie baan. Aanrader. Top dat je makkelijk ... meer lezen

5 dagen geleden beoordeeld

Meer info
vanaf 167,20 US$
Meer info
Beoordeeld op 21 augustus 2020 via mobiele applicatie

Erg leuke spelvorm met de hekjes omhoog, zodat iedereen mee kan doen. Je speelt samen om een doel te halen. Gewoon bowlen kan ook.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 20 augustus 2020

Een hele leuke avond gehad met mij neefjes van 10 en 12 jaar oud. Leuk dat het ook leuk voor de kleintjes is en door de levels heen steeds meer uitdaging krijgt. Echt een aanrader. Leuke en aardige medewerkers. Als kers op de taart een deutsch meister tafelvoetbal in de gang om nog een potje te spelen en de avond af te sluiten.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

1.5 uur hyperbowlen. Met gekleurde bumpers boven de goten voor iedereen te doen. Je doorloopt diverse levels wat het ook spannend houdt. Goede uitleg en vriendelijk personeel. Ook veel variatie in het gewicht vd bowlingballen. Echt gezellig om te doen!

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 11 maart 2020 via mobiele applicatie

Super leuke bowling variant. Het gaat sneller en is gevarieerder dan gewoon bowlen. Kids vonden het ook erg leuk.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Ondanks een technisch probleem hebben we ons prima vermaakt. E.e.a. is keurig verzorgd en anders dan bij andere banen kregen we de gemiste tijd terug incl een rondje voor het ongemak. Hyperbowlen is zeker een vlotte variant die ook goed zal werken met kinderen.

Datum van activiteit: maart 2020