Beoordeeld op 5 maart 2019 via mobiele applicatie

Een nacht verbleven in deze Airbnb. We werden niet persoonlijk ontvangen, maar na telefonisch contact konden we zelfstandig dmv een sleutelkluisje naar binnen. Bij binnenkomst een gezamenlijke zitruimte (er is ook een gezamenlijk buitenplaats). Het gebouw zelf is een verbouwde school. De gehuurde ruimte zag er super verzorgd uit. Alles was schoon en netjes ingericht. De kamer bestond uit een tweepersoons boxspring, bureau, kast en douche&wc.
Bij het complex staan twee fietsen die je vrij kon gebruiken. Dit hebben we ‘s avonds gedaan zodat we makkelijk de stad ik konden. Het centrum van Middelburg is nog geen 10 minuten fietsen.
Ondanks dat er (nog) ontbijt werd geserveerd konden we wel vrij gebruik maken van pakjes sap, snoepjes, crackers met (zoet) beleg en niet geheel onbelangrijk, een klein flesje wijn.
Wij hebben een heerlijke overnachting gehad.

Datum van verblijf: maart 2019