“Heerlijk gegeten bij Hard”
Beoordeling van Hard & Ziel

Hard & Ziel
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 5 van 118 Restaurants in Middelburg
Beschrijving: Onder een uniek concept van Edwin Vinke en Paskal Jakobsen maken we streetfood gerechten die rocken. Geïnspireerd door de wereld en met een vleugje Zeeland bieden we vegetarische, vis en vleesgerechten en desserts met onze eigen wijnen en bieren.
9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Hard &Ziel. De zeebaars was top, het broodje rookwortel viel ook weer in de smaak. We werden verrast door een heerlijk toetje van witte chocolademousse met rood fruit.
We werden heel vriendelijk geholpen!
Aanrader!!

Datum van bezoek: juli 2020

29 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere vissoep gegeten,Aziatisch met mosselen, héérlijk! Fijn speciaal biertje erbij. En een lpeer/appelpunt na. Lekker krokant.
Genoten!

26 november 2019 beoordeeld

Concept wordt neergezet als soort Foodtruck... beperkte kaart en mix vanzelf doen en bediening... heeft iets verfrissends, en het eten was subliem. We namen Peking-bapao en Vis en Linzen met als een soort bijgerecht Koolsalade die voortreffelijk smaakte.
We namen dit keer ook een nagerechtje de Kweenie-kweepeertaart en een Notentaart... redelijk zwaar dus vraag om een klein stukje als je kleine eter bent, maar de smaak is geweldig.
We zijn dan ook unaniem... geen opsmuk, maar wel een absoluut smakelijke top....

8 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn wezen lunchen. Gezellig ingericht, vriendelijk personeel. We waren er op vrijdag rond 1300 uur en de enige gast. Weig
Vonvept zelfbediening is wat vaag. Menu hangt boven de balie. Vij beperkte keuze. Lekker bietenburger en

2 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig interieur, maar het eten was helaas niet lekker. Eerder een plaats om een koffietje te gaan drinken.

Reizigers die Hard & Ziel bekeken, bekeken ook

In Hard & Ziel geweest? Deel je ervaringen!