“Altijd lekker”
Beoordeling van 't Smoske

't Smoske
Geclassificeerd als nr. 83 van 121 Restaurants in Middelburg
6 augustus 2020 beoordeeld

Vertrouwde kwaliteit uit Vlissingen blijkt ook in Middelburg garantie voor genieten Broodjes met royaal beleg. Dat is ongekend wat anders dan spreekwoordelijk Zeeuws-Middelburgse zuinigheid

Datum van bezoek: juli 2020
anthonieL4, Eigenaar van 't Smoske, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2020

dank u wel :)

8 februari 2019 beoordeeld

Altijd verse ingredienten en we mogen gelukkig even de winkel in om later de bestelling op te halen. Ik kom graag even een broodje met een vers dagsoepje halen!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die 't Smoske bekeken, bekeken ook

In 't Smoske geweest? Deel je ervaringen!