“Vriendelijke bediening!”
Beoordeling van Het Gegeven Paard

Het Gegeven Paard
Geclassificeerd als nr. 99 van 778 Restaurants in Utrecht
11 juni 2021 beoordeeld

Heerlijk in de zon gewerkt bij het Gegeven Paard. We hebben een aantal aanraders gevolgd van Pia die heerlijk waren: de vegan kip flamkuchen en Fentimanz! Super lekker en ook nog eens bediend door super lief personeel. Zeker een aanrader als je van gezellig personeel houdt!

Datum van bezoek: juni 2021

21 mei 2021 beoordeeld

Leuk zitten met uitzicht op de singel, legendarische barfoodkaart maar het hoogtepunt van je bezoekje aan Het Gegeven Paard zijn natuurlijk die legendarische cocktails die Sharda voor je maakt.

Datum van bezoek: mei 2021
11 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig café met leuke kaart, groot terras en fijne service van Pia! Kijk uit naar weer binnen kunnen zitten

Datum van bezoek: mei 2021
10 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere cocktail kaart maar met 6 persoonstafels die totaal niet covid proof zijn, geen 1,5mtr tussen klanten. Erg jammer, zo dwing je klanten die niet uit eenzelfde huishouden komen (en dit hebben aangegeven) om dichtbij elkaar te gaan zitten.

Datum van bezoek: september 2020
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben vanmiddag genoten van een heerlijke pokebowl en een koffie’tje op een zonnig terras!
Prima bediening, waren hard aan het werk. De pokebowl was super lekker!!!!! Om die reden zou ik best nog eens komen!

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Het Gegeven Paard bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Het Gegeven Paard geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.