Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top dag gehad

We hebben n hele leuke dag gehad met het gezin. Vooral de escape room was voor ons een hele ... meer lezen

Beoordeeld op 20 maart 2020
650kittyh
Enorm leuke ervaring met een groep van 9 mensen! de spanning zat er goed in.

Beoordeeld op 6 februari 2020
382chakibb
Lees alle 212 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Utrecht
vanaf 12,41 US$
Utrechtse Kayak Tour
8 beoordelingen
vanaf 40,66 US$
Utrecht Fietstocht
5 beoordelingen
vanaf 28,97 US$
Beoordeeld op 6 februari 2020

Het mysterium is het echt waard om te bezoeken met een groep vrienden of familie. Het was een unieke ervaring en het was echt leuk om met de groep allerlei problemen op te lossen waarbij we weer verder zijn gegaan naar de volgende stap van de escape room.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 29 december 2019

Wat een toffe Escape Room!
Alles speelde zich af in een middeleeuwse werfkelder wat het extra mysterieus maakte!

Mijn schoonzoon is Engels maar ook dit was geen probleem en werd in het Engels verteld en uitgelegd!

Clues gevolgd en de codes gekraakt en ja...Escape Rooms zijn verslavend en niets is wat het lijkt!

Tot de volgende keer!

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 24 oktober 2019

Wat heel bijzonder is aan deze escaperoom: de manier waarop 'ie is opgezet, bevordert dat je echt gaat samenwerken en naar elkaar luistert en elkaar informeert over de dingen die je in de loop van het uur ontdekt. Leuk ingeleid door een kundig personeelslid, spannende elementen, leuke geintjes en een verkleedfoto op het eind, helemaal top!

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 3 oktober 2019

Wat hebben we een leuke tijd gehad. De opdrachten zijn goed uitvoerbaar en we hadden het tempo er lekker in zitten.
Één opdracht vonden we erg ingewikkeld, maar dat maakte het juist extra spannend. Uiteindelijk net binnen de tijd gered!

Leuke toevoegen: de kist met verkleedkleding, ik was helemaal in de wolken.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 30 september 2019

Een leuk thema dat in kamer goed tot zijn recht kwam. Alle spellen zitten goed in elkaar en waren op een goed niveau voor verschillende deelnemers. Spanning door de muziek en lichten. Leuk element dat je na afloop een foto mocht maken in verkleedkleding. Leuke ervaring!

Datum van activiteit: september 2019