“Je kunt bij Stael heerlijk ontbijten”
Beoordeling van Stael

Stael
Geclassificeerd als nr. 282 van 765 Restaurants in Utrecht
Wijk: Lange Nieuwstraat
Wijk: Lange Nieuwstraat
8 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt bij Stael heerlijk ontbijten. Goed, beter of best begin van de dag. Heerlijke cappuccino’s en zeer vriendelijke bediening. Handig bestelsysteem mrt tablets.

Datum van bezoek: juli 2020

27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek om een broodje te eten. Best ruim opgezet, dus niet heel knus. Lekkere smoothies. Broodjes ook goed, maar niet heel speciaal. Ik ben nog wel nieuwsgierig naar de lekkernijen die voorin de zaak liggen, die zagen er goed uit.

Datum van bezoek: september 2019
27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons wekelijkse uitstapje naar Utrecht kozen we deze keer voor een lunch bij dit restaurant. Het was er niet druk, mogelijk vanwege de vakantie en het warme weer. Het restaurant ziet er op eerste gezicht wel leuk en gezellig uit. De houten vloer van het wat hoger gelegen deel achterin ziet er wat vreemd en niet echt fraai uit. Dat geldt zeker voor het stuk versleten tapijt, dat bij het afstapje naar het voorste deel van de zaak ligt. De bediening liet niets te wensen over; vriendelijk en correct. Ook de smaak van de carpaccio en het glas wijn was goed.

Datum van bezoek: juli 2019
4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens het shoppen terechtgekomen in deze fijne plek. Lekkere salades, heel klantvriendelijk. De zaak zat vol en het geroezemoes en gepraat was alleen maar gezellig en niet storend.

Datum van bezoek: mei 2019
3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een bezoek aan het nijntjemuseum kwamen we hier terecht om even te lunchen met onze 2 kleine kinderen (5 en ruim 1,5jaar). We hadden via internet gelezen dat het een kindvriendelijke locatie is. Zou zomaar kunnen, maar niet wanneer je jongste huilt en helaas niet snel genoeg te troosten was. Waarop er ons verzocht werd om te vertrekken. Haal die kinderstoelen maar uit je zaak, want blijkbaar is het dus niet zo kindvriendelijk als gezegd. Ik begrijp dat het erg vervelend kan zijn wanneer er een huilende dreumes in je zaak zit. Wij als ouders konden ook echt wel door de grond zakken, maar om nou een gezin dan te verzoeken te vertrekken gaat mij toch echt te ver!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Stael bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Stael geweest? Deel je ervaringen!