Vandaag geopend: 16:00 - 23:00

Beoordeeld op 2 maart 2020
mariecke1976
via mobiele applicatie
Top familie middag

Super leuk weer. Voor de derde keer gedaan. Blijft uitdagend. Weer nieuwe opdrachten. Met zijn 3en ... meer lezen

Beoordeeld op 29 maart 2020
Shannardo
Koog aan de Zaan, The Netherlands
Lees alle 369 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Utrecht
vanaf 12,19 US$
Utrechtse Kayak Tour
8 beoordelingen
vanaf 39,81 US$
Utrecht Fietstocht
5 beoordelingen
vanaf 28,44 US$
Beoordeeld op 13 maart 2020

Was een mooie avond, en doe de groeten aan dat meisje met die bruine krullen achter balie dat was en mooie/leuke dame!!
Tot volgende week!

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 7 maart 2020

Afgelopen 5 maart een geweldig gala feest gehad in de fabrique
Prachtig aangekleed op een geweldige locatie!
Een bedrijfspand feest in een heel ander jasje!

Datum van activiteit: maart 2020
DeKartfabrique, Online Marketeer van Kartfabrique, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Bedankt Anja, fijn om te horen dat jullie het zo leuk hebben gehad. Ik zal het compliment doorgeven aan mijn collega's van DeFabrique!

Beoordeeld op 2 maart 2020 via mobiele applicatie

Karten was erg leuk, mooie baan. Eten was goed en voldoende. Prison escape viel erg tegen, je loopt heen en weer van cel naar cel en het is soms erg onduidelijk wat je voor opdracht uit moet voeren. Vind persoonlijk opgesloten worden in ruimte en ‘ontsnappen’ veel leuker.

Datum van activiteit: april 2019

Dankjewel Marieke voor je bericht! Jammer dat Prison Island wat tegenviel. Prison Island is inderdaad heel wat anders dan een escape room, dus als je daar op rekende snap ik de teleurstelling. We zijn wel erg blij om te horen dat het karten jullie beviel en jullie genoten hebben van het eten!

Beoordeeld op 16 februari 2020

Samen met 7 collega's heerlijk een middag/avond 2 heats karten en 1x lasergamen. We hadden een all-in pakket, dus heerlijk tussendoor aan je eigen tafel een drankje doen en na afloop prima gegeten.
We vonden het allemaal een geslaagd uitje!

Datum van activiteit: februari 2020

Wat goed om te horen dat jullie zo'n geslaagd uitje hebben gehad, bedankt voor de complimenten!

Beoordeeld op 8 februari 2020

Wij hadden 3 Elementen geboekt, Karten,Lasergamen en als afsluiter de Escaperoom " Prison Island"
1. Wachttijden tussen de Events te lang en dan mede door uitloop groepjes nog langer - vervelend voor een groep van 6 Boys van 9/10 jaar
2.Karten : 6 kinderkarts en 6 volwassenen Karts op de zelfde baan, da kan je ruzie verwachten... en ... Bingo
3.Bij de 2de heat Laseegamen gewoon een jo gerne uit de groep niet opgenomen en vergeten...
4.Escaperoom : 30min extra wachttijd, groep gewoon vergeten.....

Datum van activiteit: februari 2020
DeKartfabrique, Marketing van Kartfabrique, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Beste Henry,

Wij hebben onderhand contact met je opgenomen via je Facebook bericht. Hetzelfde wat we daar zeiden geldt ook voor jouw bericht hier. Nogmaals onze excuses!

(Originele antwoord via Facebook)
1. Wij proberen de combinatie tussen volwassenen en kinderen zo goed mogelijk te organiseren door het gebruiken van family heats. Hier kunnen kinderen onder de 14 met familieleden of vrienden toch met elkaar racen. Echter geldt wel dat wanneer iemand 1.60m is, hij of zij in de volwassene kart komt. Onze racecoaches proberen ongelukken altijd te voorkomen door intensief toezicht te houden. Onze excuses dan ook voor het feit dat dit toch is mis gegaan.

2 en 4. Dit is erg vervelend en mag niet gebeuren. Mocht je nog eens terug komen reserveer dan telefonisch zodat ik een voorstel op maat voor je kan maken met een leuke verassing!

3. Bij de Kartfabrique werken wij met vaste pauzes tussen de activiteiten voor de veiligheid en rust van de bezoekers. Hier kunnen wij helaas niet vanaf wijken.