“Prima lunch”

Keukens: Frans, Mediterraan, Fusion
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week het lunch menu gegeten. Twee visgerechten was uitstekend. Aten buiten met heaters, werkte uitstekend. Het was goed druk, prima sfeer en goede bediening

Datum van bezoek: augustus 2021

2 augustus 2021 beoordeeld

Zeer mooi gelegen met uitzicht over het park. Helaas waren de andere ervaringen niet slecht, maar zeker niet goed genoeg. Bij binnenkomst moesten we even wachten voordat we geholpen werden. De bediening bleek vooral bezig met bestellingen noteren en brengen en had weinig aandacht voor de klant. Door de nogal logge stoelen kan je niet makkelijk gaan zitten of opstaan. Ook staan de tafels zeer dicht op elkaar wat niet prettig is als er aan beide zijden een zakelijke groep zit die wat luider praat. Een rustige conversatie was niet de doen. De tafels horen simpelweg verder uit elkaar te staan. Dan maar een tafel minder.
We bestelden het 4 gangen dagmenu, waarbij mijn tafelgenoten de vegetarische variant namen.
De bestelde wijn bleek op te zijn en er was geen gelijksoortig alternatief. Zo groot was de wijnkaart toch echt niet
Gang 1 met coquilles viel uit de toon door temperatuurverschillen tussen de ingredienten (niet op kamertemperatuur laten komen).
Gang 2 met roodbaars was in orde, maar niet bijzonder.
Gang 3 was een goed gegaarde ribeye maar opgediend met een paar armzalige stukjes groente.
Gang 4 was een eenvoudig dessert met 3 frambozen.
Het vegetarische menu zag er beter uit maar kan ik niet zelf over oordelen.

Al met al is het niet echt slecht, maar onder de maat voor de ambitie die WIlhelminapark uitstraalt en het bijbehorende kostenniveau.
Ik ging er niet met een goed gevoel weg.

Datum van bezoek: juli 2021
12 juli 2021 beoordeeld

Op het terras genieten van het Wilhelminapark én een topmaaltijd, dat kun je hier. We hadden een viergangendiner met wijnarrangement en alles klopte. Mooi op smaak, goede portionering en met liefde bereid. De bediening is top en heel attent en alert. De sfeer is heel relaxed. Ik vond de makreel met avocadocrème heel erg lekker, de kalfssukade was top bereid (mooie saus ook) en de meringues met salmiak bij het kersendessert was heerlijk. De Banyuls mag wat minder koud worden geserveerd: dan is ie romiger en minder wrang.

Datum van bezoek: juli 2021
20 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren heerlijk gegeten op het terras. Lekker 5 gangen menu, met wijnarrangement. Vlotte en erg vriendelijke bediening. Hele mooie en smaakvolle gerechten. Kleine tip: een amuse zou welkom zijn. Verder echt prima!

Datum van bezoek: mei 2021
27 oktober 2020 beoordeeld

Fantastisch goed eten, 4 gangen met 11 menu onderdelen waarbij je zelf de chefkok bent (met minimale voorbereiding, max 5-10 min). En dat voor 29,50 en minimale prijs voor bijpassende wijnen

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Wilhelminapark bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Wilhelminapark geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.