“Romantisch en heerlijk diner voor twee”
Beoordeling van Florent - le bistro

Florent - le bistro
Geclassificeerd als nr. 18 van 768 Restaurants in Utrecht
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Florent is te vinden in hartje Utrecht en kenmerkt zich door verrassende en klassieke Franse gerechten. Met een stylish interieur en open keuken is het een sfeervol restaurant waar iedereen zich thuis voelt.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een fantastische avond gehad met heerlijk eten en een bijpassend wijnarrangement! De eendenlever vooraf is een absolute aanrader, geweldig!

Datum van bezoek: juni 2020

14 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met z’n achten heerlijk gegeten!!! Bijzondere gerechten, met liefde gemaakt en met plezier geserveerd. Echt een aanrader! Komen zeker nog een keertje terug!

8 februari 2020 beoordeeld

Toegekomen en meteen super vriendelijke ontvangst. Dit in een gezellige zaak en niet te druk. Geen stijve bediening, maar wel meteen joviale sfeer! Van eerste tot laatste gang, fijne gerechten, mooie bordjes, met heerlijk bij passend wijntje. Heerlijk genieten, dikke aanrader!

8 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier het menu genomen. Vooraf gravlax met iets knapperigs en wasabi, daarna ei met verse truffel, hoofdgerecht sukade met heerlijke saus. Daarna kaas. Frisse gerechten.

Het type wijnen (bijv riesling, primitivo) dat geschonken wordt, is niet echt mijn smaak, maar de kwaliteit van de wijnen is uitmuntend voor de prijs. Dat zie je niet vaak. Lekker vrolijke bediening.

Tijd geleden dat ik voor deze prijs zo goed gegeten heb.

4 januari 2020 beoordeeld

Ver van te voren een reservering gedaan, om zeker te zijn van een tafeltje voor ons weekendje weg in Utrecht.
Mijn vriend en ik mochten zelf een tafeltje uitzoeken en werden tevens vriendelijk ontvangen door een dame die de jassen ophing en ons het aperitief kwam brengen. We kozen voor het 4-gangen verassings menu met bijpassende wijnen. Een heerlijk menu en de wijn spijs combinatie was ook heel goed, vooral omdat we beide kennis hebben van wijn en aan de hotelschool gestudeerd hebben. Service was super vriendelijk bediening weet echt waar hij/zij het over heeft. Al met al complimenten naar de bediening en uiteraard naar de keuken, wij hebben ontzettend genoten!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Florent - le bistro bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Florent - le bistro geweest? Deel je ervaringen!