“Doen, doen, doen!!! ”
Beoordeling van Orloff aan de kade

Orloff aan de kade
Geclassificeerd als nr. 118 van 780 Restaurants in Utrecht
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met de meiden. Eten is van goede kwaliteit en de drankjes ook. Bediening is ontspannen en vriendelijk. Echt een plek om uitgebreid en op je gemak te eten en borrelen.

Datum van bezoek: augustus 2021

21 december 2020 beoordeeld

We hadden twee luxe borrelboxen besteld en een truffelpizza. De truffelpizza was erg lekker, maar wel koud. We wonen 5 km van Orloff af.. Bij de borrelboxen zaten 'crusty bread' maar deze waren zo hard als steen. De pastasalade had geen smaak en er zaten melba toastjes bij. Soms is het de kunst van het weglaten.. Nadat we hadden gebeld met deze klachten, gaven ze aan dat ze gingen sluiten en dat we een mail konden sturen. Ze verzekerden ons dat ze er op terug zouden komen. Helaas geen reactie gehad na de mail. Zonde!

Datum van bezoek: december 2020
19 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zondagmiddag samen met een vriendin lekker op het terras gezeten (met heaters) en geborreld. Vriendelijk personeel, lekkere camambert uit de oven met brood om mee te dippen en goede wijn! Ik zou er zo weer naar toe willen ;).

Datum van bezoek: september 2020
10 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten voor lunch wel oké, maar niet echt heel erg bijzonder. Bediening wel erg aardig. En ze houden zich goed aan de covid regels.

Datum van bezoek: oktober 2020
17 april 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de corona situatie een heerlijk avond gehad met heerlijk afgehaalde pizza’s! Ze waren echt verrukkelijk. 6 pizza’s betaald en ze waren snel klaar! Ook de knappe jongen achter de bar wat een pretje om naar te kijken;). Orloff is echt een aanrader!

Datum van bezoek: april 2020

Reizigers die Orloff aan de kade bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Orloff aan de kade geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.