2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 148
PricelineUS$ 147
Hotels.comUS$ 148
TravelocityUS$ 147
Orbitz.comUS$ 148
eDreamsUS$ 135
Beoordeeld op 20 december 2021 via mobiele applicatie

Wat een verrassend leuk hotel op een geweldige locatie in het centrum van Utrecht. Het personeel is zonder uitzondering vriendelijk, spontaan, gastvrij en behulpzaam en over alles is overleg mogelijk!
Het eten dat in samenwerking op de kamer wordt toegelicht en geserveerd was heerlijk.
We hebben het erg naar onze zin gehad en zullen zeker nog een keer onder de vleugels van moeder gans terugkeren!

Kamertip: De parkeergelegenheid ligt op loopafstand.
Datum van verblijf: december 2021
Receptie Goose, Overig van Mother Goose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2021

Hi Danny,

Bedankt voor het schrijven van deze fantastische review! Dat waarderen wij.
Bedankt voor de complimenten over het personeel. We doen graag alles zodat jullie een mooie tijd beleven onder onze vleugels!

Tot een volgende keer!

Beoordeeld op 5 december 2021 via mobiele applicatie

Het was een heel fijn bezoek in een prachtige kamer op een top locatie.

Het personeel is ook heel gastvrij! Wij gaan zeker terugkomen.

Om de hoek zit de winkel van sinkel waar je savonds naar een licht show kunt kijken. Zeker leuk nu alles dicht is.

Kamertip: Kom met ov
Datum van verblijf: november 2021
Receptie Goose, Overig van Mother Goose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2021

Hi,

Wat een lieve review! Wat fijn dat jij en je vriendin zo genoten hebben ondanks dat alles nu vroeg dicht gaat.
Wat goed om te horen dat jullie zeker terug gaan komen!

Tot snel!

Beoordeeld op 24 oktober 2021 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel.
Bij aankomst werden we verrast met een gratis upgrade naar de suite.
Het personeel is erg vriendelijk en 24/7 beschikbaar.
De centrale ligging met op loopafstand vele leuke restaurants maakt dat wij een volgende keer zeker terug komen bij dit hotel.

Datum van verblijf: oktober 2021
Receptie Goose, Overig van Mother Goose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2021

Hi,

Wat fijn dat we jullie bij aankomst hebben kunnen verrassen, dat doen we graag!

Ook een volgende keer staan wij als personeel weer altijd voor jullie klaar.

Tot een volgende keer onder onze vleugels!

Beoordeeld op 23 oktober 2021 via mobiele applicatie

Onwijs leuk boutique hotel midden in het centrum. Unieke kamer waar alles klopte. Heerlijk bed met uitzicht op de Domtoren. Fantastisch vriendelijk personeel, kregen leuke tips voor eettentjes. Wij komen zeker terug want 1 nachtje is te kort!

Kamertip: Kom met de trein, alles is op loopafstand

Hi Esmeralda,

Bedankt voor het schrijven van de fantastische review!
Wat fijn om te lezen dat jullie alles vonden kloppen en dat het bed heerlijk lag.

Wij zijn het er zeker mee eens dat 1 nachtje te kort is, dus tot een volgende keer!

Beoordeeld op 3 oktober 2021 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel met zeer attente en klantvriendelijke personeels leden #hulde #chapeau van ons een dikke vette aanrader !!
We hebben erg genoten en komen zeker terug als we in Utrecht zijn!!
De service die het hotel bied zou een voorbeeld moeten zijn voor velen.

Datum van verblijf: oktober 2021
Receptie Goose, Overig van Mother Goose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2021

Hi Martijn,

Wat een fantastische review!
We hebben erg genoten van jullie onder onze vleugels
Hopelijk is het in de Jaarbeurs allemaal gelukt!

Tot de volgende keer!