Opslaan

Oss, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 225 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Utrecht
vanaf 44,38 US$
Utrecht Fietstocht
6 beoordelingen
vanaf 29,59 US$
vanaf 12,68 US$
Beoordeeld op 10 maart 2020

Gister, 09-03-2020 naar Tini geweest in de Ronda, overigens een prachtige zaal met goed geluid! Kon haar echt perfect zien, ja dat kan ook wel als je concert eerst om 8 uur begon maar opeens naar 7 uur werd verplaatst... helaas is tivoli dit vergeten te mailen naar al haar concert-gaanders en had Tini dus een half lege zaal! ZONDE! 5 minuten voor ik op mijn trein stapte las ik dit pas en realiseerde mijzelf dus dat ik ook te laat zou komen, want eerst zouden de deuren om 7 uur open gaan en had bedacht er om 7:15/7:30 te zijn voor goede plekken... helaas was ik dus ook iets te laat en heb wat gemist van de show.... ben niet blij met de communicatie vanuit hogerop... ik woon niet in de buurt van utrecht en het geeft je dan toch wel onnodige stres siuaties.... en het concert was ook maar 1,5 uur... terwijl ik online had gelezen dat haar concert in Argentinie iets van 2 uur was? (kan tivoli niks aan doen! reken ik ze ook niet op af!)

de zalen zijn prachtig, beeld en geluid perfect, heel net gebouw (behalve de toiletten op de eerste verdieping... die hebben echt een opknapbeurt nodig) het personeel daar helpt je graag, alleen de service van de rest, het email contact, facebook etc. Kan gewoon echt beter! om verassingen te voorkomen in iedergeval.... ik weet van een paar andere mensen dat ze echt te laat waren en vervolgens niet naar binnen mochten en dus 30 euro voor niks hebben betaald! het haalt mijn waardering voor Tivoli en mijn vertrouwen wel naar beneden...

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020

Mooi zaal goed geluid vind het alleen een nadeel als je mwt iemand bent die moeilijk te been is om de trappen op te gaan heerlijk koffie gedronken wel druk voor een concert en dan moeilijk zitplaats te vinden

Beoordeeld op 23 februari 2020

Mooie zaal. vriendelijk personeel.
Je kan slullen in kluisje doen maar je mag ook je jas en tas gratis ophangen. Verder ben ik alleen in de ronda zaal geweest nu 2 keer. Mooie zaal die maanvorming is waardoor je eigenlikk altijd redelijk dichtbij staan. Okk heb je stukje voor de bar een opstapje zodat je net iets hoger staat. Fijn voor kleine mensen zoals ik.

Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Ronda zaal is prima. Podium Goed te zien vanaf waar ik stond en geluid was prima. Minpuntje de wc’s op de begane grond vond ik voor een relatief nieuw gebouw er erg slecht uit zien. losse kranen bijv.

Beoordeeld op 12 februari 2020

Wat een energie hebben de Pumas. Enthousiaste zaal. We hebben een top avond gehad. Als ze weer in het land zijn ga ik weer.