Hoogtepunten uit beoordelingen
Zeer interessant

Hier wordt op een leuke, interessante en boeiende manier een deel van de geschiedenis van Utrecht ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
71RemkoB
Utrecht, Nederland
Uitstekende rondleiding

De vrijwilligers van Domunder vertellen enthousiast en duidelijk. De audiovisuele show zit goed in ... meer lezen

Beoordeeld op 30 november 2018
Ronald B
Den Haag, Nederland
Lees alle 334 beoordelingen

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Utrecht
Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat een leuke en interessante activiteit. Zeer goede gidsen! Aanrader!
Je bent zelf actief bezig met goed beeldmateriaal. Een mooi stukje geschiedenis wordt hier verteld

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 3 augustus 2018

Dit museum weet heel goed geschiedenis te combineren met beleving. Je word echt verrast door het interactieve onderdeel.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Leuke interactieve manier om wat over de geschiedenis van de Dom te leren. Gidsen zijn erg vriendelijk en kundig.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

Een interessante plek qua geschiedenis, maar er is niet bijzonder veel te zien, behalve veel stenen. Vooral leuk voor basisscholen als onderdeel van een excursie. Voor volwassenen wat oppervlakkig en langdradig. Veel herhaling, weinig diepgang.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 24 juni 2018

Als klein jongetje had ik vaak de Domtoren beklommen. Op bezoek in de domstad, moest ik natuurlijk ook "under". Na een wat te lange toelichting van de gids, daalden we af en om de toelichting bij de diverse opgegraven restanten te horen, moet je het licht van een soort zaklantaarn op een moeilijk te vinden oogje richten en dit met een laserstraal activeren, waarna je in je "oortje" de tekst hoort. Ingenieus.

Datum van activiteit: juni 2018