Rederij Schuttevaer

djazzy1
Antwerpen, België
via mobiele applicatie
Slechte informatievoorziening

Zeer slechte informatie vooraf over bereikbaarheid en toegankelijkheid! Nl vooraf informatie ... meer lezen

6 dagen geleden beoordeeld
962corinev
via mobiele applicatie
Lees alle 139 beoordelingen

Beoordeeld op 18 juli 2020 via mobiele applicatie

Een uurtje varen in de grachten van Utrecht Centrum - interessante uitleg vanuit de intercom, we hebben weeral wat bijgeleerd. Het was een gezellig uitje, soms wat spannend met de vele kanovaarders rondom ons

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 15 juli 2020

Vriendelijk personeel en goede informatie. Bovendien werd er goed meegedacht met de verschillende gasten.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 28 juni 2020

Gevaren door de prachtige grachten van Utrecht. Heel mooi. Aanrader. Prachtig hoe de bomen boven de grachten hangen. Heel veel groen en prachtige huizen. Regelmatig even wachten omdat er een bootje langs komt.

Beoordeeld op 24 juni 2020

Wij werden met 4 man geplaatst op twee banken helemaal achterin de boot. Deze banken waren korter dan de rest van het meubilair, omdat in het midden de ( afgesloten). WC zat. We zaten dus helemaal opgesloten in een hokje terwijl 3/4 van de boot leeg was. Wat wel goed was dat er geen bandje werd afgespeeld maar alles live werd verteld door de schipper.

Beoordeeld op 6 juni 2020 via mobiele applicatie

Gisteren met mijn schoonouders, ivm hun 50 jarig huwelijk, een rondvaart in Utrecht gedaan bij deze rederij.
Oorspronkelijk zouden we een boottocht maken door de loosdrechtse plassen, maar door het zeer slechte weer, moesten we een alternatief zoeken. Dit was een geslaagd alternatief! Waarschijnlijk door de cironacrisus en het slechte weer, zaten we alleen met ons eigen gezin in de boot. Dit maakte het wel extra speciaal. Tijdens de rondvaart valt genoeg te zien, veel mooie gebouwen en plekken. Van de schipper kregen we veel leuke informatie hierover. Al met al een superleuke ervaring geweest.