“Jammer dat alles volgeproot werd er wordt geen rekening gehouden mwt 1.5 meter afstand.”
Beoordeling van Ristorante Il Pozzo

Ristorante Il Pozzo
Geclassificeerd als nr. 259 van 763 Restaurants in Utrecht
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Neude Janskerkhof en Domplein
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was redelijk prijs prestatie aangaande de pizza, s was niet in orde. Voorgerechten waren lekker. Ik heb 2 a 3 keer aangegeven dat dat ik niet iemand direct naast en achter me wilde hebben maar er werd uiteindelijk geen rekening mee gehouden

Datum van bezoek: augustus 2020

24 juli 2020 beoordeeld

Wij kwamen deze dag om half 7 eten. We hadden gereserveerd maar moesten vervolgens binnen zitten, wat jammer was aangezien je komt voor op het terras te zitten. De pizza was voor de prijs een slechte kwaliteit en de lasagne was ook slecht.

23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker! Zeer leuk sfeertje en geweldig uitzicht. Alleen mochten de obers wat vriendelijker zijn, maar verder alles perfect.

22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier op een door de weekse avond zonder reservatie aan. Het was er duidelijk druk. We kregen vluchtig een tafeltje ergens achterin toegewezen. We zaten letterlijk ergens bijgepropt en op een ongezellige manier. Brood kregen we niet, moesten we zelf naar vragen (en bijbetalen). Eten was matig, niet per sé slecht maar ik zou er niet snel terugkomen. Personeel niet vriendelijk, deed gewoon hun job.

12 februari 2020 beoordeeld

met mooi weer buiten waar de bootjes voorbij varen
eten is heerlijk
pizza,s zijn authenthiek
goede prijs
vlotte bediening
Restaurant zit er al jaren, midden in het centrum

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Ristorante Il Pozzo bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Ristorante Il Pozzo geweest? Deel je ervaringen!