“Restaurant Europa is en Grieks Restaurant,”
Beoordeling van Europa

Europa
Geclassificeerd als nr. 286 van 755 Restaurants in Utrecht
Keukens: Grieks
9 april 2017 beoordeeld

Het Europa is wel gezellig! Goed en veel eten,prijs middelmatig,personal heel goed.Graag nog en keer!!

Datum van bezoek: april 2017

28 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echte buurt-Griek. Klein en gezellig restaurant. Hier komt de buurt eten. Maar ook van daarbuiten denk ik. Het eten is goed, ruim voldoende, smakelijk en de sfeer is gezellig. Zeer vriendelijke gastheer, vriendelijke bediening. En de prijs die je betaalt, die zorgt er voor dat je ook weer terugkomt. Value for money !!!

Datum van bezoek: oktober 2016
26 februari 2016 beoordeeld

Ik kom regelmatig bij Europa. Was nooit echt zo'n vleeseter, maar zelfs de ossenhaas smikkel ik hier lekker weg. Mijn favoriet is de octopus, zo lekker! Jammer dat hier geen hoofdgerecht van bestaat. Het eten komt altijd lekker vlot, maar ondertussen kun je toch altijd nog even een lekker broodje eten met de heerlijke tzatziki. De bediening is altijd heel vriendelijk en sfeer in het restaurant is ook altijd aangenaam. Echt een restaurant voor iedereen.

Datum van bezoek: januari 2016
3 augustus 2015 beoordeeld

Wanneer je hier binnenkomt heb je de indruk dat je ergens in een restaurant in Griekenland bent. Het interieur is sober en niet modern maar wel zoals we gezien hebben in veel restaurants in Griekenland zelf. Er is een uitgebreide keuze en het eten is echt lekker, de porties zijn heel ruim. Is wat moeilijk te vinden maar zeker een aanrader als je van Grieks eten houdt.

Datum van bezoek: juli 2015
10 juli 2015 beoordeeld

In dit Griekse restaurant komen wij al een jaar of 20. Het is een kindvriendelijk restaurant waar het soms lijkt of de hele Wittevrouwen het kent, en komt. Je kunt er heerlijk eten voor een eerlijke prijs. De kaart heeft een keur aan heerlijke Griekse gerechten waar iedereen wel een goede keuze uit kan maken. De bediening is vriendelijk en goed. Kortom een uitstekend restaurant. De keuken heeft een hele goede kok waardoor de gerechten altijd constant van smaak zijn. Alle lof voor Lazos en Gerda Fotiadis

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Europa bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Europa geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.