Gratis annuleren tot 28/05/22
PricelineUS$ 163
Hotels.comUS$ 164
TravelocityUS$ 164
Beoordeeld op 2 januari 2022 via mobiele applicatie

We kozen dit hotel als uitvalbasis voor een tweedaags bezoek aan Utrecht. Niet ideaal in volle lockdown, maar het werd een aangename ervaring. Eentje die we in betere tijden graag nog eens willen overdoen. We hadden een mooie kamer met prachtig uitzicht op het park.
Eten op de kamer (ontbijt en diner) is vervelend voor iedereen denk ik dan, gelukkig zat de kwaliteit goed. Enig minpuntje is dat het ophalen van je ontbijt een gedoe is: combinatie van een goed gevulde plateau met oa warme dranken, en het nemen van de lift waar je je badge dan weer nodig hebt voor activatie. Diner werd dan weer keurig via de roomservice geregeld.
Van de lopende renovaties hebben we op geen enkel moment last gehad. Samengevat: Mooie ligging met prachtig uitzicht op het park en een dikke pluim voor het personeel in een moeilijke lockdownperiode.

Kamertip: Zicht op park is aanrader
Beoordeeld op 28 december 2021

Erg vriendelijke ontvangst, de kamers zijn schoon, smaakvol en voorzien van alles die een uitje geslaagd maken. Wij hebben daarnaast genoten van een heerlijk ontbijt, dat we coronaproof op onze kamer hebben genuttigd. Het hotel is groot en oogt in architectonisch opzicht tegengesteld aan wat er binnen gebeurt. Uiterlijke schijn bedriegt.

Beoordeeld op 19 december 2021

We zijn hier een avond en nacht gebleven om een verjaardag te vieren. Lekker dichtbij het centrum van Utrecht en toch in een rustige omgeving (tip: boek een kamer met 'lakeview'). Het eten werd op de kamer bezorgd en was erg lekker. Een aanrader. Verder een prima ontbijt.

Kamertip: Lakeview kamer
Datum van verblijf: december 2021
Hotel Mitland, Guest Services / Front Office van Hotel Mitland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2022

Geachte heer Peter,

Bedankt voor de mooie woorden over onze service en de kamer. Wij hopen nog lang één van uw favoriete plekjes te blijven.

Met gastvrije groet,
Hotel Mitland

Beoordeeld op 18 december 2021

Ik verblijf voor mijn werk meestal 1x per week bij Mitland. Ik voel me er helemaal thuis, welkom en veilig. Als er ruimte is krijg ik een gratis upgrade. Deze week zat ik in de zwaankamer. Heerlijk! Niet fijn zo vaak van huis, maar dit maakt dan erg veel goed. Bedankt weer iedereen!

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 december 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, alles schoon, mooie kamer en bijzonder vriendelijk en attent personeel. Wij waren er met onze achtjarige zoon en we hebben ons prima vermaakt in het zwembad met zijn drietjes. Bedden waren erg fijn, mooie badkamer. Enige kleine tip die ik heb; plaats de bediening van de douche iets anders, door onder de douche te staan, raak je snel de kraan aan en dan wordt je verrast door koud of warm water omdat de bediening draait.

Verder top!

Kamertip: De kamers aan de fortzijde hebben een prachtig uitzicht en het is lekker rustig.